Tietokone-nerot! APUAAA!!
Jos on sähköpostiosoite missä on lopussa msn.com, ja on juuri lukemassa sähköpostejaan, tulee yhtäkkiä ilmoitus että jotain haluttua toimintoa ei voi suorittaa sillä käyttäjä on kirjautunut toisaalla myöskin postiinsa.
Mutta jos ei ole kirjautunut minnekään muualle, ei ole ollut koskaan toiselta koneelta sähköpostissa eikä kännykässäkään ole internettiä!
Onko tässä tilanteessa mahdollista, että joku on hakkeroinut sähköpostin salasanan ja oli juuri samaan aikaan kirjautunut sinne omalta koneeltaan?
Eräs uhkasi nimittäin että on lukenut minun sähköpostit.... Ja yhtäkkiä tuli tuollainen ilmoitus!
Kommentit (5)
mutta onko normaalia, että tulee tuollainen ilmoitus? vai oliko se vain jokin virus/huijaus tms?
minua jäi vaivaamaan voiko se tyyppi lukea oikeasti viestit vai ei.
ap
mutta onko normaalia, että tulee tuollainen ilmoitus? vai oliko se vain jokin virus/huijaus tms?
minua jäi vaivaamaan voiko se tyyppi lukea oikeasti viestit vai ei.
ap
Hotmailia ja meseä 12 vuotta käyttäneenä ei ole vastaavaa tullu vastaan että sähköpostissa tuota ilmoittelis. Siis jos meseen kirjautuu kahdesta paikasta niin ton ilmoituksen antaa. Nythän msn vasta uudistui niin voi toki olla että se on vaan uuden koodauksen virhe tai ihan mahdollista on sekin että sun tunnukset on jossain paljastunu, mutta senhän sä varmistat sillä että vaihdat salasanan ja mielellään vaihdat sen aina säännöllisesti, esim puolen vuoden välein.
Voi johtua siitä, että olet kirjautunut kahdella selaimella epähuomiossa. Esimerkiksi Firefoxilla ja IE:llä yhtä aikaa.
Todennäköisin syy kuitenkin on, että tunnuksesi on urkittu.
Onko salasanasi sellainen, että se on helppo arvata?
1234, salasana, 0000, koirasi nimi, lapsesi nimi, sinun oma nimesi?
Oli miten oli - vaihda salasasi johonkin toiseen ja homma on sillä selvä.