Millaiseksi arvisoisit minut pituuteni ja painoni perusteella?
Olen 165cm ja painan 82kg.
Kommentit (17)
Keskiruskeat hiukset,hieman taipuisat,ponnarilla tms.Silmälasit.Ikää 26v.Töissä lasten parissa. :D
olen blondi, ikä aika hyvin arvattu (27), opiskelen vielä ja en ole paljoakaan lasten kanssa (opintojen vuoksi tosin vähän).
ja nostat kunnon painoja, inhoat termiä 'kiinteytyminen'.
juoksen viikosta rippuen 2-4/krt (naisten 10 viimeiset 4 vuotta putkeen) ja en käy koskaan salilla.
ja opiskelen lääketiedettä neljättä vuotta eli jää "kesken" tai siis tauolle.
Ihan ensimmäisenä tuli lääkäri mieleeni,mut sit muutin vision,heh.. :D T.Se,joka teki sinusta bruneten ponnaripään
Olen 165cm ja painan 82kg.
Olet lyhyt ja lihava, melko varmasti huonosti koulutettua alempaa keskiluokkaa, sillä elät makkaralla ja sipseillä etkä kasviksia ole oppinut syömään. Olet töissä grillikioskilla.
Oksettava kasa eltaantunutta läskiä. Et muiden ihmisten katseista piittaa, vaan nuuhkit pierujasi, syöt räkääsi ja kaivat persettäsi jatkuvasti. Et ole terveellisesti koskaan elänytkään, joten hiuksesi ovat harottava rasvainen moppi, ja ihosi muistuttaa kuun kraatereita joille on kaadettu rasvaa ja happoa. Mutta koska sulla on ihana hymy (tjms kliseistä soopaa), ylipainoinen ukkosi pani sinut paksuksi, jota hän kyllä katuukin jo.
Kauniisti sanottu?:)
Että piereskelet aika paljon? Sellaisia hiljaisia mutta hajukkaita mätä-pieruja?
ja päät kääntyy kaduilla koska olen tosi hyvännäköinen. Ei ne kilot silloin haittaa :)
mutta kiitos punkero kommentista