Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka TUPAKOITTE RASKAUSAIKANA...

Vierailija
27.11.2005 |

... liikkuuko teillä päässä yleensäkään yhtään mitään?

Miten muka voi olla niin äärettömän vaikeaa olla polttamatta raskausaikana? Luulis, että oma lapsi olis tarpeeks hyvä syy lopettaa?!

Voi sikiö parkaa, kun äiti pitää omia mielihalujaan tarkeämpänä kuin oman lapsen terveys! Hurjan näköistä, kun jo iso maha ja rööki vaan savuaa....

Minun kantani on ehdoton EI mikä varmaan tuli jo tuossa edellä selväksi.

Turha tätä on oikeastaan tupakoitsijoiden pahemmin selitellä ja kommentoida, koska raskauden aikaista tupakointia ei pysty mitenkään perustelemaan!

Itsekuria naiset!

T: Ennen + lopettanut, eli kokemusta löytyy.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoivien lapsien hoitoon kun pulloruokittujen.kyllä viestini liittyi ihan samaan asiaan. opettele sinä lukemaan1 -17-

Vierailija
22/30 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä asiasta ole hyvä keskustella täälläkin? Enemmän täällä on raskaana olevia kun kadulla tulee kerralla vastaan.

Mutta kiva jos sinua naurattaa =)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se keskustelu saa tupakoivaa lopettamaan jos on päättänyt että ei aio lopettaa.

Vierailija
24/30 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasti näytti silti keskustelua herättävän ja hyvä niin. Mitä sillä on väliä mitä minä haluan? =)

Vierailija
25/30 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallinen aihe kun tästä jaksetaan keuhkota jatkuvasti ja kytätä muiden tekemisiä. onneksi mulla on muutakin tekemistä kuin kytätä mitä toiset tekee.tupakkaa en ole ikinä polttanut mutta ei minua stressaa jos joku niin tekee. hanki elämä ap.

Vierailija
26/30 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo syyllistys ei kyllä saa ketään lopettamaan.

Vierailija
27/30 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ketään kyttääkään, noita röökimammoja nyt kävelee vastaan päivittäin. Joo ja ihan hyvä elämä mulla jo on...

ap

Vierailija
28/30 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakoinnin lopettamiseen ole muuta vinkkiä kuin lopettaa kerrasta poikki. Mutta jos tätä jo ei joku tiennyt niin tässä vinkki.

Vierailija
29/30 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo,pitäisi ajatella lasta eikä itseään ja plaa plaa.

Vierailija
30/30 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin koukuttava aine, kuin tupakka on laillista!!! Aine on niin addiktoivaa, että raskaana oleva äiti joutuu ottamaan tietoisen riskin lapsensa puolesta, koska on niin koukussa aineeseen. Koukku on siis todella vahva. Ja tällaisella teollisuudella joku rikastuu!!

Ja ääliö-vastustaja hipit, jotka ovat olevinaan niin kovin fiksuja ja valveutuneita vastustavat rööki huulessa vaan jotain pikaruokalaketjuja!!