Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua, papakokeesta oli soitettu
23.08.2012 |
Papa otettiin neuvolan toimesta ja vastaus piti mennä neuvolaan. Nyt olikin keskussairaalan naistentautien polilta soitettu, mutta en kuullut puhelinta ja nyt joudun odottamaan aamuun :(
Onkohan papassa ollut jotain hälyttävää, kun ovat sieltä soittaneet?
Kommentit (2)
soitettiin myös ja sillä paikallissyöpä. On leikattu ja nyt kontrollit 5 vuoden ajan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla oli syövän esiaste (muistaakseni luokka 4 papassa), kun soitettiin. Se leikattiin pois ja sen jälkeen 5-v seurannassa.