Miksi naiset keksii ihme tarinoita siis mitkä saa selville aika helpolla?
esim vaikka kuka on kenenkin kanssa saanut lapsia ym.
Kommentit (13)
Markun vai Matin? Minusta tyttö näyttää enoltaan.
Tuntuu että hän itsekin uskoo valheisiinsa. Hän mm. valehtelee sujuvasti ammattinsa (ei ole koulutusta), kertoo satuja exästään (oikeasti on ihan tavallinen mies) tyyliin että tämä oli vaarallinen huumekauppias ym. Arjessa puhuu jatkuvasti satuja esim. kun olimme heillä kylässä niin sanoi eräästä taulusta että siinä on hänen jalkansa kuva hiekkarannalla Espanjassa (olin nähnyt saman taulun Anttilassa alennusmyynnissä). Valehtelee myös monesti lastensa asioita, esim. kertoo heidän sairastavan sairauksia joita ei siis oikeasti ole ym. Tämä nainen on oikeasti pelottavan uskottava, luulisin että hänen tarinoitaan ei moni edes epäile, ainakaan sellainen joka ei tunne häntä hyvin. Sairas akka.
ystävä?Toiseksi hyvin tavalliset ihmiset käyttää huumeita,jos vaan on tarjolla,on yllättävän yleistä.Toiseksi matkustaminen ei taida nykymaailmassa olla enää ihmejuttu,saattaa olla että kyseinen henkilö oikeasti on ollut Espanjassa.
Tuntuu että hän itsekin uskoo valheisiinsa. Hän mm. valehtelee sujuvasti ammattinsa (ei ole koulutusta), kertoo satuja exästään (oikeasti on ihan tavallinen mies) tyyliin että tämä oli vaarallinen huumekauppias ym. Arjessa puhuu jatkuvasti satuja esim. kun olimme heillä kylässä niin sanoi eräästä taulusta että siinä on hänen jalkansa kuva hiekkarannalla Espanjassa (olin nähnyt saman taulun Anttilassa alennusmyynnissä). Valehtelee myös monesti lastensa asioita, esim. kertoo heidän sairastavan sairauksia joita ei siis oikeasti ole ym. Tämä nainen on oikeasti pelottavan uskottava, luulisin että hänen tarinoitaan ei moni edes epäile, ainakaan sellainen joka ei tunne häntä hyvin. Sairas akka.
Kiinnostaa mikä ala? Valelääkäri kyseessä?
ellei kyseessä ole joku muu peitetoimi esim poliisin kautta.Mistä sitä tietää mitä tarkoitat?
Nelonen kirjoitti että oli nähnyt samanlaisen taulun kaupassa ja sä alat selittämään että "onhan se voinut käydä Espanjassa". Hehe. Rautalangasta siis väännetään että SE TAULU OLI ANTTILASTA OSTETTU, ei itse omasta valokuvasta tehty. Hehee.
ja varmaan yleensä kyse niillä keksijöillä on patologisesta valehtelusta jolle on vaikea voida mitään. Itse olen valitettavasti patologinen valehtelija ja uskokaa tai älkää, tästä kärsivä itse kärsii eniten valehtelustaan. Aika yksin saa olla koska kukaan ei halua olla valehtelijan ystävä. Ja kun tällainen pakonomainen valehtelu ei valitettavasti ole vain päätöksellä niin vain lopetettavissa ja psykiatrin apukin on kokemukseni mukaan hyvin rajallista.
ole mukaan mitään..kyllä se tuomioistuimessa kovasti on totta.Ei poliisi turhaan ketään kiinniotto huumeitten välittelystä,jos kyseessä sama ex!
mistään mitään ja kaipaat aina rauhoittavia,mene pois palstalta jos kaikki mitä oikeassa elämässä tapahtuu on valhetta.Hoh hoijaa.
Ja tarkoitan tuon yhden kuvausta siitä "espanjassa käyneestä"...
Mä tunnen myös yhden valehtelijan, jonka nimi alkaa S-kirjaimella. Hän oli valehtelija jo ylä-asteella, jolloin häneen tutustuin, ja jatkaa samalla tiellä nyt jo yli 30-vuotiaanakin.
Itse ihmettelen miten jotkut jaksaa hänen seuraansa, kun itse rasitun todella paljon siitä, että koko ajan on pakko ajatella, että ai niin, tämäkään ei ole varmastikaan totta, siis ihan jokainen asia jonka ihminen sanoo, täytyy kyseenalaistaa. Ihan jo siksi, ettei saa vääriä käsityksiä muista ihmisistä, tämä yksilö kun valehtelee ihan jokaisesta, myös teistä arvon hännystelijät.
en tunne tuollaisia naisia, jotka moisia tarinoita keksivät.