Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää karvanpoiston "vaikeudet" yms. selitykset!

Vierailija
23.08.2012 |

Täälläkin ihmeellisiä tarinoita miten kauan siinä sheivauksessa menee ja pistävät sänget yms.?

Sheivaan aamusuihkussa kainalot ja alapään vaahtoa käyttäen. Se 2-3min pitäisi jokaisella olla aikaa mikä tähän menee. Sääret epiloin joten sen verran säästän aikaa.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä sellainen siistiminenkin on lähes mahdotonta. Itse käyn vahaalla tai sokeroinnilla poistamassa karvani.

Jos mies tykkää pimpusta just semmosena kuin se on?

Vierailija
22/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla olisi ihan uusi terä ja miten paljon saippuaa niin mulla menee aina iho sen verran rikki että vuotaa verta? Kerropa miten tämän vältän?

en edes muista, koska mulla olis verta tullut höyläämisen yhteydessä, muutama vuosi sitten? Eli sinä et osaa höylätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vain ne säärikarvat olisi sitäkin tärkeämpiä?

Vierailija
24/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamusuihkussa ajeltuihin kainaloihin deodoranttia? Auts!

Vierailija
25/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vain ne säärikarvat olisi sitäkin tärkeämpiä?

niiden köyhien auttamisee päivittäin? Ja miten autat heitä? Jos sulla olis lisää aikaa, niin tule meillekin auttamaan. Jos vaikka et höyläis pariin viikkoon, voisit ehtiäkin meitä auttamaan?

Vierailija
26/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamusuihkussa ajeltuihin kainaloihin deodoranttia? Auts!

eihän se satu...

Vierailija
27/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä myös sheivaan suihkussa ja laitan sen jälkeen deodoranttia, vichyn jota saa apteekista. Ei tuu mitään oireita :)

Vierailija
28/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä sellainen siistiminenkin on lähes mahdotonta. Itse käyn vahaalla tai sokeroinnilla poistamassa karvani.

Siistin mieluummin kotiani, pihaani, autoani tai harjaan vaikka koiraani mieluummin kuin poistan alapääkarvojani. Mulla kun ei ole olemassa ainoatakaan syytä poistaa niitä. Ei ole hygieniaongelmia, terve kun olen ja mies löytää reitin oikeaan suuntaan tiheämmässäkin viidakossa.

Täysin hyödytöntä ajan ja rahan haaskausta niin sokerointi kuin vahauskin.

Vierailija
29/78 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvankasvu taitaa olla muita (täällä kirjottaneista) heikompaa ja ei se 2-3 päivän sänki tunnu mitenkään pisteliäältä. Kahdesti viikossa ajelen ja mielummin kaikki pois. Nuorempana käytin muutamiin näppyihin vauvan sinkkivoidetta, mutta ei ole enää tarvinnut sitäkään.

Vierailija
30/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun sinä ilmeisti osaa niin miksi et neuvo minua?

Vaikka mulla olisi ihan uusi terä ja miten paljon saippuaa niin mulla menee aina iho sen verran rikki että vuotaa verta? Kerropa miten tämän vältän?

en edes muista, koska mulla olis verta tullut höyläämisen yhteydessä, muutama vuosi sitten? Eli sinä et osaa höylätä.

Vierailija
31/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvanpoiston vaikeuksiaan :O

Erikoista. Nimittäin minä en tiedä yhdenkään tuttuni tai työkaverini karvanpoistoista mitään.

Ihmisillä on kyllä näköjään aika erikoisia tuttuja. Aina sitä jotain uutta aaveella oppii.

Kerrotko vielä, minkä ikäinen olet ja minkä ikäiset valittelevat toisilleen tällaisia alapäänkarvojen poistoja. Ihan mielenkiinnosta tällaista kyselen.

Täälläkin ihmeellisiä tarinoita miten kauan siinä sheivauksessa menee ja pistävät sänget yms.?

Sheivaan aamusuihkussa kainalot ja alapään vaahtoa käyttäen. Se 2-3min pitäisi jokaisella olla aikaa mikä tähän menee. Sääret epiloin joten sen verran säästän aikaa.

Vierailija
32/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistan karvat enimmäkseen epiloimalla, paitsi kainaloista sheivaan. (Iho ärtyy sheivaamisesta, esim. jos sheivaan sääret, mun pitää ensin kuoria ne kunnolla ja sitten ajaa se sekä vasta- että myötäkarvaan.) Alapään karvoja epiloin osittain, mutta jos höylään jalkovälistä yhtään, iho ärsyyntyy sängestä aivan helvetisti. Niin kuin olisi hiekkapaperia jalkojen välissä.

Miksi sua muuten ap kiinnostaa noin paljon toisten karvat?

Vierailija
33/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pappi on aamenen sanonut, niin voi unohtaa vartalon hoidon ja kaiken muunkin itseen laittamisen!

Näitä esimerkkejä löytyy kaikenaikaa työpaikallakin.. Tuulipuvut vielä lisukkeeksi niin hyvin menee!

Vierailija
34/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei vaan tykkää sheivata tai nyppiä ja osalla ei kiinnosta. Jospa ap:kin vain unohtaisi toisten karvat ja keskittyisi niihin omiinsa.

Vierailija
35/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pappi on aamenen sanonut, niin voi unohtaa vartalon hoidon ja kaiken muunkin itseen laittamisen!

Näitä esimerkkejä löytyy kaikenaikaa työpaikallakin.. Tuulipuvut vielä lisukkeeksi niin hyvin menee!

miehet paranee vanhetessaan kuin viini...?

Vierailija
36/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun sinä ilmeisti osaa niin miksi et neuvo minua?

Vierailija
37/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, onneksi saan elää helppoa elämää. Menin alapää karvaisena naimisiin maistraatissa.

Nyt saan siis ihan hyvällä omalla tunnolla pitää karvani. Ihanaa. Ei tarvitse kuluttaa aikaa jalat haaralla karvojen nyppimiseen vaan saan keskittyä oikeasti tärkeisiin asioihin.

Vierailija
38/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä tule "yllätyksiä"...=)

Vierailija
39/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytiin yhdessä uimahallissa. Sille tytölle ei oltu opetettu ajamaan alapään karvoja. Oli jo aikalailla tuheroa kasvanut.

Omalle tytölle heti kun ekat karvat tuli, ostin omat höylät ja opetin, miten pidetään siisteydestä huoli.

Halutti soittaa sille kaverin äidille ja sanoa, että opeta tyttös ajamaan karvat, ennen kuin sille kaikki koulussa nauraa ja joutuu poikien haukuttavaksi kun ei kukaan halua rämemajavaa panna.

Vierailija
40/78 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan tuolla alapään seudulla, vaan tulee tulehtuneita märkiviä karvatuppia karvanpoiston seurauksena. Mieluummin siis rämemajava kuin inhottavia märkänäppylöitä täynnä oleva todella tautisen näköinen alapää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi