Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1979 syntyneet ! Minkä ikäisiä lapsia teillä on ja millaisia ite ootte?

Vierailija
23.08.2012 |

Meillä on 2000 ja 2004 syntyneet lapset.

Mies on sellanen että hänellä on lyhyet, tumman ruskeat, paksut hiukset joissa on vähän vaaleaa raitaa. Sivuilta ajettu enemmän siiliksi ja tuohon keskelle päätä jätetty semmoinen keesimäinen hiusosio. Mies laittaa tukkaansa hyvin usein geelillä. Lempivaatteina toimivat Ed Hardyn t-paita ja tumman siniset farkut ja valkea paksumpi vyö jossa hopea iso solki niiden kanssa. Kengät ovat normaalit valkopunaiset kävelykengät. Mies myöskin siistii kulmakarvojaan, mutta ei sillä tavoin että ne näyttäisi homomaisilta, hänellä ei ole partaa ja pitää ihostaan todella hyvää huolta. Mies omaa myöskin muutamia tatuointeja. Luonteeltaan mies on rehti, auttavainen ja turvallinen, mutta huono siivoamaan... :D Lempimusiikkia on Petri Nygård ja Pendulum. Suosikki elokuvia ovat: Die Hard 1-4, Saw, Hostel, Zodiac jne. Sarjoista kenraali bancho ja pojat pohjoiskalootilla ja putous jne.

Minä olen ulkonäöllisesti puolestaan tälläinen: Musta lyhyt paksu tukka muuten mutta mulla kasvaa pitkä takapiiska tohon nännejen kohdalle asti. Meikkaan aika tummasti. Lempipaitani on leopardikuvioinen tunika ja musta tissivyö tuohon alapuolelle. Sitten mustat pitkät legginsit. Ja mustat kiilakorolla olevat avokkaat ovat kengistä suosikkini. Luonteeltani olen ikiliikkuja ja hyvä kaveri. Ihailen Jennifer Lopezia ja Shakiraa. Telkkarista tykkään töllötellä Kumman Kaa ja Dirty Dancing ohjelmia.

Harrastuksina miehellä on jääkiekko, kalastus, lenkkeily, sali ja moottoripyöräily. Itselläni on harrastuksena tanssi ja biletys.

Molemmat nautimme juhlimisesta ja tupakoimme, valitettavasti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla