Great, kurkku höttöinen ja kipeä:( ei mennytkään kuin 1,5vkoa töiden alkamisesta..
Kiitos vain vanhemmat kun tuotte niitä räkätautisia pienokaisianne hoitoon ja tottakai valitatte samaan syssyyn jos/kun tutut hoitajat sairaana ja pois töistä, hei haloo onkohon tuossa pientä ristiriitaa.
Ei me olla mitään teflonpintoja tai jätetä niitä puolikuntoisiakaan sylittelemättä jolloin taudit taatusti tarttuu ja kiertää.
Aloitin vasta uudessa paikass ja 1kk aikana jos sairastuu niin ei edes saa täyttä palkkaa vaan 50% palkan sairaslomapäiviltä.
Eipä oikein houkuttele työttömyysajanjakson päälle sellainen joten olenpa sitten minä(kin) puolikuntoisena töissä.
Kommentit (8)
hyvä juttu että vielä et pienestä kröhästä pääse sille viikon palkalliselle lomalle. Teeskentele tunnollista nyt koeajan verran, sitten ne kissanpäivät vasta koittavat.
Vituttaa nää "puolikuntoiset" ja "ennaltaehkäisevälle" saikulle jääjät.
SUn viestistä huokuu LINTSARI. Joka kerrankin ei pääse toteuttamaan itseään. Which is fine.
Tiedoksesi sinulle, että kovin montaa minua tunnollisempaa työntekijää et löydä, viimeisen 5v aikana ollut ehkä kourallisen kerran sairaana ja syynä olleet mm keuhkokuume, läheisen ihmisen kuolema pitkän saattohoitojakson jälk, oksennus/ripulitauti ja kurkunpäätulehdus.
Mutta mikäs siinä, kyllä minulle sopii olla kurkku raastinrautana töissä ja tartuttaa itsekin omalta osaltani niitä lapsia ja aikuisia siellä, enhän toki halua että kukaan ajattelee kuten sinä.
ps, kannattaisiko hankkia elämä ja oikea ammatti ettet koe tarvetta mustavalkoistaa, yskioikoistaa ja olettaa täällä palstalla olematonta kruunuasi kiillotellen, se on perin säälittävää.
ap
hyvä juttu että vielä et pienestä kröhästä pääse sille viikon palkalliselle lomalle. Teeskentele tunnollista nyt koeajan verran, sitten ne kissanpäivät vasta koittavat.
Vituttaa nää "puolikuntoiset" ja "ennaltaehkäisevälle" saikulle jääjät.
SUn viestistä huokuu LINTSARI. Joka kerrankin ei pääse toteuttamaan itseään. Which is fine.
Vaikka olen töissä SAIRAALASSA??
Lapseen tosin tuli nuha ihan puun takaa ja yöllä jo nousi kuumekin. Mutta minusta nuha ja höttöinen kurkku ei vielä ole syy olla poissa hoidosta tai töistä. Eihän nuo lapsen olisi ikinä koulussa/hoidossa silloin.
Mutta jos tosiaan tahdot parantua niin käy ostamassa inkiväärijuuri, keitä siitä teetä ja juo hunajan kanssa. Tällä konstilla olen saanut sen nuhanalun taltutettua alle viikossa.
Pk-ryhmissä pyörii ihan koko ajan erilaisia pöpökantoja ja on ihan koko ajan joku puolikuntoisena paikalla jolloin epidemiat vain yltyvät ja kroonistuvat.
Tälläkin hetkellä tämä 8 pienen ryhmä jossa työskentelen käsittää 3 lasta jotka aivan tukossa ja tokihan olen heitä kaikki parhaani mukaan tälläkin vkolla hoitanut, sylitellyt, pyyhkinyt räkiä, sanaut yskiä ja ysköksiä ja aivastuksia päälleni jne.jne
Lisäksi isompien ryhmä on kanssamme lähes koko ajan, olemme pieni yksikkö ja kaikki aikuiset vastaavat kaikista lapsista.
Ja tietty sekin vaikuttanee, että olen tämän 1,5vkoa kätellyt paljon uusia ihmisiä päivittäin.
Ja kyllä, lotraan käsidesillä ja pesen käsinäi varmaan 20x/pvässä.
Edellisen vuoden työskentelin teini-ikäisten kanssa eikä heidän kanssaan iskenyt räkätaudit koskaan.
ap
Lapseen tosin tuli nuha ihan puun takaa ja yöllä jo nousi kuumekin. Mutta minusta nuha ja höttöinen kurkku ei vielä ole syy olla poissa hoidosta tai töistä. Eihän nuo lapsen olisi ikinä koulussa/hoidossa silloin.
Mutta jos tosiaan tahdot parantua niin käy ostamassa inkiväärijuuri, keitä siitä teetä ja juo hunajan kanssa. Tällä konstilla olen saanut sen nuhanalun taltutettua alle viikossa.
tuoda puolikuntoinen lapsi, kuten sinulla painava syy olla puolikuntoisena tartuttamassa.
Esim. labrassa jossa niiltä kaikilta oksutautisilta ja flunssasilta otetaan verikokeet yms. Ja osastoilla sitten hoidetaan niitä joille ei enää kotokonstit riitä.
Ja ei minä en verrannut vaan olen sitä mieltä että ihan yhteenlaisiin niitä pöpöjä on siellä sairaalassakin.
Mutta sinä se oikea jankkaaja olet.
Pk-ryhmissä pyörii ihan koko ajan erilaisia pöpökantoja ja on ihan koko ajan joku puolikuntoisena paikalla jolloin epidemiat vain yltyvät ja kroonistuvat.
Tälläkin hetkellä tämä 8 pienen ryhmä jossa työskentelen käsittää 3 lasta jotka aivan tukossa ja tokihan olen heitä kaikki parhaani mukaan tälläkin vkolla hoitanut, sylitellyt, pyyhkinyt räkiä, sanaut yskiä ja ysköksiä ja aivastuksia päälleni jne.jne
Lisäksi isompien ryhmä on kanssamme lähes koko ajan, olemme pieni yksikkö ja kaikki aikuiset vastaavat kaikista lapsista.
Ja tietty sekin vaikuttanee, että olen tämän 1,5vkoa kätellyt paljon uusia ihmisiä päivittäin.
Ja kyllä, lotraan käsidesillä ja pesen käsinäi varmaan 20x/pvässä.
Edellisen vuoden työskentelin teini-ikäisten kanssa eikä heidän kanssaan iskenyt räkätaudit koskaan.ap
Säälitti niin tänäänkin eräs 2v taapero joka koko vkon ollut niin räkäinen ja silmät vuotaa ja tämä pvä menikin useiden itkukohtauksien kanssa räkään tikahtuen. Itse sen vielä sietäisi ja kestäisi ja nappaisi droppia sun toista mutta en laittaisi pientä lasta kestämään päiväkotipäivää siinä olossa.
Toisaalta, eipä ole ensimmäinen, eikä taatusti viimeinen, kerta kun vanhemmuudessa menee se oma napa eräillä edelle.
ap
tuoda puolikuntoinen lapsi, kuten sinulla painava syy olla puolikuntoisena tartuttamassa.
ei töistä uskalla olla pois lapsen nuhan takia:) se on ihan ymmärrettävää.
t, toinen päiväkodissa työskentelevä