Millaisia tuloksia voi saada liikunnalla synnytyksen jälkeen?
Käyn nyt 1-3 kertaa viikossa liikkumassa salilla kiertoharjoittelussa tai jonkinlaisessa jumpassa. Millaisia tuloksia voisin saada aikaan?
Tavoitteenani on painaa viimeistään puolen vuoden kuluttua n. 5 kiloa vähemmän (normaalipainon sisällä) sekä kiinteytyä. olen saanut kaksi lasta alle 2 vuoden välein ja nuorempi on nyt 4 kk vanha. Imetän vielä, mutta paino ei ole imetyksellä juuri pudonnut vaikka olen yrittänyt katsoa mitä syön.
Kommentit (2)
mutta ilmeisesti syön silti liikaa, koska on nälkä. Kaipa tuo imetys sitten kuluttaa sen verran, että tekee mieli syödä. Lisäksi kun on kotona, on aikaa syödä. Iltaisin lasten mentyä nukkumaan, tekee mieli aina jotain "hyvää" kun saa rauhan ja sitä omaa aikaa. En välttämättä syö mitään ihmeellistä, mutta ehkä silti liikaa.. ainakin painonpudotuksen näkökulmasta. Siksipä olisikin hyvä, että mitä enemmän saan vietettyä aikaa pois jääkaapilta ja jotain tuloksia alulle, ne kannustaisivat mua parempaan elämään.
ap
niin kannattaisi pääosin ruokavaliolla se hoitaa. Kuntosalilla toki saat lihasta ja kiinteydyt mutta ei siitä merkittävästi läski pala.
Ja synnytyksen jälkeen voi toki saada ihan samalla lailla tuloksia salilla kuin muutenkin.