Miten suhtautuisin jos miehesi pettäsi sinua miehen kanssa?
ja juu tiedän että suurin osa vastaa että jättäisin sen sian...
Kommentit (10)
miettinyt tuota, ja olen sitä mieltä, että se ei olisi minulle ollenkaan niin paha juttu, kuin jos toisen naisen kanssa pettäisi.
Voisin jopa antaa luvan sellaiseen.
siinä vaiheessa olisi entinen mies.
en mä rupea jakamaan miestäni ruskeanreijänritarien kanssa. yök,en!
enkä pystyis katsomaan miestäni silmiin enää tuon jälkeen. mä menin naimisiin heteron kanssa,en homon enkä bi-tyypin kanssa.
no enhän mä nyt sun puolesta voi mitään sanoa!
Oikeastaan en osaisi moista edes pitää varsinaisena pettämisenä, koska minua ei voisi mitenkään partnerina verrata siihen mieheen, joten ei olisi minulle "uhka".
Olisi varmaan juteltava miehen kanssa jatkosta, haluaako elää elämänsä miehen kanssa vai miten ja tehdä päätökset sitten.
Mutta heti suoralta kädeltä en lähtisi jättämään.
No luultavasti loukkaantuisin ihan yhtä pahasti kuin että pettäisi naisen kanssa - pettämisen kannalta ei sillä sukupuolella ole merkitystä.
Toinen juttu mikä satuttaisi, olisi varmasti se, ettei mies ole koskaan kertonut olevansa myös miehistä kiinnostunut. Tuntuisi pahalta senkin takia, ettei mies ole voinut luottaa muhun tarpeeksi kertoakseen ja toisaalta siinäkin mielessä petetyltä, että on tuollaista asiaa salaillut.
Keskustelisimme, haluaako hän elää loppuelämänsä tuon toisen kanssa vai minun kanssani. Jos hän valitsee sen toisen, en voisi kuin toivottaa onnea.
Rakastan häntä niin paljon, että toivon hänelle vain parasta. Jos se paras ei onnistu minun kanssani, en voi sille mitään, ja annan hänen mennä.
pahempi olis jos naisen kanssa pettäisi. Ero tulisi jokatapauksessa.
Jos mieheni olisi toisen miehen kanssa, niin ei se olisi enää silloin naisista vakavasti kiinnostunut, eli en jäisi suhteeseen missä toinen osapuoli himoitsee eri sukupuolta kuin minä olen.
Sille en yksinkertaisesti voisi mitään. Kaverina voisin jatkaa mutta eri osoitteissa.
En ole vielä ikinä kuullut, että nainen käännytäisi homomiehen heteroksi.
olisin ollut paljon mustasukkaisempi jos olisi ollut toinen nainen kyseessä.En tavallaan siis edes pitänyt pettämisenä.
sillä mulle tuo olis todella iso järkytys, se, että menee vieraisiin, olis iso järkytys, mutta vielä kamalamaa olis, jos vielä miehen siihen asiaan olis valinnut...
Erosta en tiedä, vaikuttaa sekin, oliko kokeilu vai onko oikeasti homo, bi vai mitä.
siinä vaiheessa olisi entinen mies.
en mä rupea jakamaan miestäni ruskeanreijänritarien kanssa. yök,en!
enkä pystyis katsomaan miestäni silmiin enää tuon jälkeen. mä menin naimisiin heteron kanssa,en homon enkä bi-tyypin kanssa.