Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskallatko lähteä "jatkoille" ihan tuntemattoman kanssa

Vierailija
22.08.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan sitä tämmöinen ikisinkku joutuisi selibaatissa elämäänsä viettämään. Yleensä kyllä raahaan yhdenyön kumppanini meille enkä mene itse niille. En ymmärrä mitä pelättävää siinä olisi, tarkoitus on saada seksiä ja pahinta mitä voi tapahtua on että jos se kaveri onkin niin jurrissa ettei jaksa ;)

Vierailija
2/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tullut lähdettyä ventovieraan kanssa jatkoille. Samassa porukassa oli vielä joku hieman normaaliväriä tummempikin mukana ja hengissä on selvitty, ei tarviinut ees käsin puhua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tulee ennen niitä jatkoja jonkin verran vietettyä aikaa ko. henkilön kanssa, että tajuaa, minkälaisen ihmisen matkaan lähtee. Kukaan ei vielä tähän mennessä ole ollut sarjamurhaaja.:)

Vierailija
4/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt oon samaisen tyypin kanssa naimisissa ja lapsia kaksin kappalein ;)

Vähän kannattaa tietysti kuulostella minkälainen kaveri on ja jos omia kavereita on paikalla niin voi olla ihan fiksua olla ainakin kavereiden kanssa sen verran yhteyksissä, että he tietävät mihin olet menossa ja kenen kanssa.

Vierailija
5/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 5 vuotta siitä eteenpäin, olen naimisissa samaisen miehen kanssa, 1 lapsi on jo ja toinen tulossa. Mun kohdalla kannatti. :)

Vierailija
6/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei enää tulisi lähdettyäkään yksin, kun olen naimisissa (koska usein sinkkuna jatkot = seksiä... =D ). =) Miehen kanssa ollaan pari kertaa lähdetty jonkun pariskunnan/porukan tykö jatkoille, meille emme ole kutsuneet. Ihan mukavaa on ollut aina. Sitten vaan päivällä herättyä sitä miettii, että mitä järkeä on valvoa johonkin klo 6-8 ja vieläpä juoda jotain, kun baarissakaan ei ole enää tullut loppuillasta juotua. Jotenkin siinä ajantaju hämärtyy ja ilta alkaa tavallaan uudestaan, kun jatkoillaan...

Aiemmin olen kyllä lähtenyt yksinkin jatkoille, toki aina vähän kuulostellut porukkaa enkä ikinä taksijonosta ole lähtenyt, vaan vähän on pitänyt jutustella siinä illan mittaan.

Vierailija
7/11 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli lähdettyä useamminkin tuntemattomien matkaan. MUTTA AINA laitettiin kaverien kanssa viestiä, että mihin on matka. Perillä kurkkasin jostain postista tarkan osoitteenkin, ja tekstasin kaverille "klo 05: jatkoilla Esimerkkikatu 1 A 5, esimerkkikaupunki" Muutamat kerrat on olleet hieman erikoisempia, mutta ei mitään uhkaavaa!

Vierailija
8/11 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin piilotatko arvotavaraa kuten läppärin?

Vierailija
9/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..................

Vierailija
10/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan baarissa olen kyllä varovaisempi kuin ennen, olen vuoden sisään saanut kaksi kertaa tyrmäystippoja...

Vierailija
11/11 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika viinaanmenevä.. Kaksi kertaa on minut raiskattu. Olisi tietysti luullut, että kerrasta olisin oppinut.. Enää en lähtisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan