Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Solsidan

Vierailija
22.08.2012 |

Katsoiko kukaan? Mulla on vielä boksilla katsomatta.

Oliko hyvä?

Onko tämä ensimmäinen tuotantokausi, joka yle esittää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin sen ökyrikkaan pariskunnan toilailut ovat omaa luokkaansa. Ymmärtääkseni 2. tuotantokausi menossa, ekassa se "tavispariskunta" ootti vielä vauvaa.

Vierailija
2/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vitsiä turhantärkeästä bättre folkesta, eli nauratti kyllä useaankin otteeseen. ;P Etenkin se rikas blondi, jonka oli niin kovin vaikeaa löytää siedettävää lapsenlikkaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras!

Vierailija
4/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko kukaan? Mulla on vielä boksilla katsomatta. Oliko hyvä? Onko tämä ensimmäinen tuotantokausi, joka yle esittää?

tämän saman jakson FST:ltä.

Vierailija
5/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin, että tulisi kolmas ja ennennäkemätön tuotantokausi. Mutta olikin tosiaan uusinta.

Vierailija
6/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti pidin ekasta tuotantkokaudesta, ja hyvin alkoi tämä toinenkin! On tosiaan esitetty Suomessa ennenkin, mutta ainakin minulla (ja ilmeisesti myös aika monella muulla) on mennyt se ihan ohi. Hyvä että nyt tulee, toivottavasti jatkuu pitkään!

Vierailija
7/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin, että tulisi kolmas ja ennennäkemätön tuotantokausi. Mutta olikin tosiaan uusinta.

Jostain vasta luin. En muista oliko syksyllä tai talvella, mutta kuitenkin.

Vierailija
8/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion varmasti katsoa loputkin.

Herkullisia tyyppejä kaikki päähenkilöt ja nauraa sai joka välissä.

Vierailija
9/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain vasta luin. En muista oliko syksyllä tai talvella, mutta kuitenkin.

Vierailija
10/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvä, että on hyvä, mutta mistähän mä nyt sen ykköskauden sitten katselisin...

ap

Vierailija
11/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei vinoilla pelkästään ruotsalaiselle ökyilylle, vaan myös miesten ja naisten erilaisuudelle (esim. eilinen miehinen vinkki nauhottaa vaimon kanssa käydyt keskustelut kännykällä, että muistaa, mitä on sovittu).

Ja se köyhemmän perheen mies on just presiis sellainen tahdoton tassukka kuin ruotsalaismiehet kliseen mukaan ovat: ei uskalla sanoa vastaan äidilleen eikä avovaimolleen...

Vierailija
12/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuratkaa yle femman ohjelmatarjontaa. Sieltä tosiaan tulee hyviä sarjoja + elokuvia sunnuntai-iltaisin. Ainakin minun makuuni sopivia.

Vierailija
13/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuratkaa yle femman ohjelmatarjontaa. Sieltä tosiaan tulee hyviä sarjoja + elokuvia sunnuntai-iltaisin. Ainakin minun makuuni sopivia.

...tulee muinakin iltoina tosi hyviä ohjelmia. Esim. Vallan linnake ja Henkivartijat oli ihan älyttömän hyviä ja koukuttavia sarjoja. Iltaisin näyttävät SVT:n ohjelmia, ja sieltä tulee hyviä konserttitaltiointeja ja leffoja. Loistokanava!

Vierailija
14/15 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulee muinakin iltoina tosi hyviä ohjelmia. Esim. Vallan linnake ja Henkivartijat oli ihan älyttömän hyviä ja koukuttavia sarjoja. Iltaisin näyttävät SVT:n ohjelmia, ja sieltä tulee hyviä konserttitaltiointeja ja leffoja. Loistokanava!

Vierailija
15/15 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava!

Varsinkin Schillerit eli Fredde ja Mickan. Mickanin vaatteet ovat aina niin upeita!