G: mitä sinun pitäisi tehdä juuri nyt? Mitä hommaa pakenit av:lle?
Minulla on Outlookin tehtävälistassa lähes 20 hommaa, jotka pitäisi tehdä ja sähköpostissa pirisee 4-5 muuta hommaa, joihin pitäisi ottaa kantaa ja ottaa työlistalle. Pitäisi aloittaa jostakin, mutta tulin av:lle, koska en osaa päättää mistä aloittaisin. Vaikka tiedän, että näin ne hommat juuri saadaan kasaantumaan!
Kommentit (34)
-viikata
-pyykätä
-kokata
-leipoa
-meikata
-lukea
-siivota....
Mikään ei huvita, ja viikon ainut vapaapäivä :(
e-mailissa. Jokainen niistä tympeä rutiinityö, jota en kuollaksenikaan jaksaisi tehdä. toisaalta silloin kun tulee haastava tehtävä en halua tehdä kun on haastava. Syysväsymystäkä vai jotain syvällisempää elämänväsymystä? en mä kotonakaan jaksa tehdä muuta kuin notkua av:lla.
Töitä kai periaatteessa, mutta mitäs teet kun ei ole mitään mitä tehdä :D
tiskata, pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa tulelle. Eikä tahdo jaksaa mennä ees suihkuun.
viedä ne ulos kuivumaan, silittää kasa puhtaita pyykkejä. Tuon jälkeen tyhjentää lasten vaatekaapit ja lajitella sopivat vaatteet, keräykseen menevät, pyyhkiä vaatekaapit ja järjestellä molempien vaatteet takaisin kaappeihin. Tehdä ruoka, imuroida ja valvoa lasten läksyjen teko.
Työaikaa on jäljellä puoli tuntia, olen tässä jo puoli tuntia "tehnyt paperitöitä". Pomo kävi hetki sitten ovella kuikuilemassa ja sanoin että ohjelma juonittelee, ei ole vielä valmista.
Jos tässä vielä hakis kupin kahvia, kun "ohjelmaa päivitetään". Sitten vartin kuluttua vois olla valmista ja sais alkaa tekemään lähtöä kotiin päin.
Mulla kun ei edes yleensä ole paperitöitä, nyt "on". hehhee.
Pestä vessa, viedä roskat, maksaa pari laskua, soittaa vakuutusyhtiöön, reklamoida väärästä laskusta (lapsen harrastuksesta tuli lasku sekä mulle että lapselle, heh), käydä kaupassa ja laittaa ruokaa. Sitten pitäis etsiä työpaikan avain ja työkengät (meen huomenna töihin vuoden poissaolon jälkeen).
Työaikaa on jäljellä puoli tuntia, olen tässä jo puoli tuntia "tehnyt paperitöitä". Pomo kävi hetki sitten ovella kuikuilemassa ja sanoin että ohjelma juonittelee, ei ole vielä valmista.
Jos tässä vielä hakis kupin kahvia, kun "ohjelmaa päivitetään". Sitten vartin kuluttua vois olla valmista ja sais alkaa tekemään lähtöä kotiin päin.Mulla kun ei edes yleensä ole paperitöitä, nyt "on". hehhee.
Olen siis pomolta piilossa, ettei keksisi mulle enää mitään tekemistä. Meillä on töissä todella yksinkertainen työharjoittelija, ja en nyt enää jaksa sille selittää yhtään mitään.
lenkittää koirat, tehdä ruoka, syödä...
Joo on masennus...
tiskata, pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa tulelle. Eikä tahdo jaksaa mennä ees suihkuun.
koko aamun ja päivän etsinyt osoitekirjaa, joka yleensä on samassa paikassa. Vaan eipä ole enää. Kahvitauko, sen jälkeen taas kääntelemään kämppää ympäri.
Yach. Jooh, tiedän mitä siihen kirjoitan, mutta evvk. Kohta se on oikeasti pakko rakentaa, oltava tänään valmis.
Muutto lähenee ja alkaa ahdistamaan tämä pakkauslaatikoidem keskellä oleminen ja eläminen...