mä oon niin kyllästyny tähän hanttihommien ja "parempien" töiden erotteluun
Missä oikeastaan menee raja mikä on hanttihommissa. mä ymmärän miksi esim siivousta pidetään hanttihommana. se on pienesti palkattua ja monesti pelkästään likaista työtä. mutta entä esim raksamiehet? ne saa todella hyvää palkkaa! onko nykyajan yhteiskunnassa ihanne että maidonvalkea perse ei saa kulua työssä yhtään vaan se että oot esim juristi tai kelan virkailija et oo hanttihommissa. ennen vanhaan oli ylpeyden aihe jos sulla oli työnteosta kasvaneet lihakset ja olit reipas ja uhrautuvainen työntekijä.
onko esim kaupan kassa hanttihommari? entä sitten jos olet jossain erikoisliikkeessä kassalla töissä vaikka jossain hienommassa erikoisvaateliikkeessä? mikä on sen kassatädin ero??!!
mua vaan nyt sapettaa tämä kun oikein miettii
vähän sekava putkeen kirjoitettu vuodatus mutta toiv. joku jaksaa ees lukea ja valaista asiaa
Kommentit (6)
sit taas eduskunnassa istuvat ei saa mitään aikaiseksi
liksa oliskin hyvä, mutta mitä väliä, mikä on hanttihommaa ja mikä ei?
mullakin on sukulaisia jotka muodostaa käsityksen ihmisestä sen mukaan mitä työtä se tekee ja jos se on hanttihomma ihmisellä ei mene hyvin yms.
sapettaa tuo myös sen takia kun itse sain kivan työpaikan joka on nykypäivänä muuten haasteellista muutenkin niin heti sitä miettii että sukulaiset pitää sitäkin ihan surkeana
niin heti sitä miettii että sukulaiset pitää sitäkin ihan surkeana
kun alkaa elää sitä omaa elämää miettimättä turhuuksia...
Ainahan ihmiset on arvotettu työn ja aseman mukaan.
"huonompaa" työtä, kun siistit vaatteet päällä toimistossa istuva.Tosi kuitenkin on, että kumpikin työ on yhtä arvokasta.