Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tarkistatko sähköpostin päivittäin?

Vierailija
22.08.2012 |

Mulla on kaksi sähköpostiosoitetta.

Höpö-höpöosoitteen viestit tarkistan päivittäin android-kännykällä töihin mennessä ja tullessa, sinne tulee harrastukseen liittyviä viestejä ja parin postituslistan viestejä joita lukiessa bussimatka menee rattoisasti :) mutta ne eivät usein vaadi reagointia.

Virallisen sähköpostini viestit tarkistan kerran-pari kuukaudessa jos silloinkaan, yleensä kotona selaimella. Mutta Gmail ei toimi kovin hyvin koneeni kanssa vaan saa koko netin jumiin niin siksi en siellä useinkaan viitsi käydä. Usein pelkästään mainoksia niin eipä sitä usein tarvitse kytätä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostit tulevat kännykkään, joten en varsinaisesti tarkista vaan seuraan koko ajan.

Eikä ole kuin yksi sähköpostiosoitekaan, gmaililla toimii roskapostisuodatin niin hyvin ettei tarvitse muita.

Vierailija
2/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee päivässä eli se on mun "työpaikkani" käytännössä.

Hotmailin tarkistan kerran päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien osoitteiden tarkistus hoituu saman tien. Ikinä en käytä sähköpostia selaimella.

Vierailija
4/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pääsähköpostini" joka päivä, useampaankin kertaan päivässä. Muita sitten muutaman päivän välein.

Vierailija
5/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oon reissussa, niin en.

Vierailija
6/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tyttö meni eskariin, on tarkistettava postit parin päivän välein, koska eskarin tiedotteet tulevat mailitse.

Vierailija
7/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tosin höpöt jää auki pitkiksi ajoiksi välilehdille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan