Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilyttääkö sinua ihminen, jolla ei ole facebook profiilia?

Vierailija
22.08.2012 |

Huolestuttaisiko, jos nuoresi ei olisi facebookissa?

Entä saako töitä ilman profiilia siellä?

http://www.iltalehti.fi/digi/2012080715927705_du.shtml

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittaa ne, jotka siellä ovat...

Vierailija
2/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei epäilytä. Mulla ei ole profiilia enkä edes viitsisi kenenkään profiilia käydä pällistelemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollinen työnantaja löytäisi fb-profiilini, kun en ole siellä sukunimelläni.. Eli epäilemättä päättelisivät, etten ole fb:ssä ja olen psykopaatti?

Vierailija
4/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellä ei ole facebook-profiilia.

Minä lähdin sieltä pois tietoturvasyistä enkä ole keksinyt miksi pitäisi palata takaisin.

Mua epäilyttää ihmiset ketkä elää jotain super-elämää facen kautta: tänään 10km lenkki ja sitten salille... leipasin lämpimät sämpylät isännälle ruuan kanssa.... Siivosin koko päivän.. Plääplää

Sit kuva on joku epämääränen kasvokuva ja oikeesti siellä lymyää sairaalloisen ylipainoinen mamma, jolla lukee kiinnostuksenkohteina historia ja kulttuuri, mutta ei edes tiedä Suomen itsenäisyyspäivää..

Vierailija
5/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän ole siellä itsekään. Ja töitä on oikein hyvin löytynyt ilman sosiaalisessa mediassa olemistakin.

Vierailija
6/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ja joskus näyttää sieltä jotain kavereiden päivityksiä. Ei minua kyllä kiinnosta liittyä, mutta ehkä joskus kun alpset muuttavat pois kotoota niin voi pitää heihin sitäkin kautta yhteyttä.

Vierailija
7/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin: ihmettelen niitä jotka ovat siellä. Toisaalta, en tiedä keitä siellä on, koska en itse ole siellä ;-D

Olen opettaja, liian moni oppilas on siellä. Ja vieläpä oppitunneilla!

Vierailija
8/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiedot, joita työhönoton perustana käytetään, pitää tulla joko hakijalta itseltään tai hakijan luvalla (suositukset, turvaselvitykset, huumetestit jne.)

Toinen juttu sitten on, miten moni oikeasti noudattaa tuota sääntöä. Kovin moni ei siitä ainakaan tunnu tietävän.

Vierailija
9/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö enää osata hoitaa sosiaalisia suhteita muuten? Säälittävää.

Vierailija
10/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla tai olla olematta fb:ssa, vaikka nykyään taitaa olla tavallisempaa olla. Palvelua voi käyttää todella monella eri tavalla, eikä yhteydenpito sen kautta ole mielestäni mitenkään huono syy. Jos ei

Vierailija
11/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö enää osata hoitaa sosiaalisia suhteita muuten? Säälittävää.

Helposti yhteydenpito vanhoihin kavereihin (esim koulukavereihin) jää kun elämä kuljettaa eri suuntiin ja yhteystiedot saattavat muuttua ja kadota. Fb:sta on löytynyt paljon vanhoja kavereita ja "entisen" elämän ihmisiä, joihin on saanut solmittua suhteen uudelleen.

Vierailija
12/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täysin päinvastainen käsitys. Hänellähän nimenomaan oli profiili ja roimasti kontakteja. Olenko väärässä?

Vierailija
13/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan epäilyttää. Ihmetyttää ettei joku osaa nykyaikana käyttää tietokonetta huvikseen ja hyödykseen. Ja tuo facessa oleville naureskelu ihmetyttää myös, mä olen omassa kaveriporukassa nähnyt ihan fiksua käyttöä ainakin, mukava nähdä vähän, mitä kauempana asuvat sukulaiset yms., puuhaavat. Halvaksikin tulee, kun ei tarvi soitella.

Vierailija
14/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

konservatiivinen, vanhanaikainen ja/tai vastarannankiiski-fiilis.

Vierailija
15/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkiä taukoja itsekin FB:sta, ja käytän sitä vain lyhyitä aikoja kerrallaan. Facebook on inhottavan sekava saitti. Käyttöliittymä on ala-arvoinen ja ne muuttaa sitä vähän väliä. Ihmisten jututkin FB:ssa ovat enimmäkseen aika mielenkiinnottomia, vaikka tyypit itsessään ovat ihan hyvää seuraa livenä.

Vierailija
16/26 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

fabecood on ollutta ja mennyttä..mukavampi ottaa suoraan lähikontaktia naiseen ja polokasta muna pilluun niin että pillupieru vaan pärähtää ja jättää tumputtajille nämä aataminaikuset facebuksit..

Vierailija
17/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosi oudoksi mennyt systeemit, jos facebookissa olo on mennyt niin tärkeäksi, ettei edes töitä saa ilman sitä. Onkohan ihan totta.

Vierailija
18/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa työpaikassa, jossa ei pääse kirjautumaan Facebookiin, on siis laitettu estot.

Lisäksi on tullut muutaman kerran atk-osastolta hyvin tiukka ohjeistus, että esim. asiakkaita ei missään tapauksessa saa ottaa kavereiksi.

Että ei se kai ihan kaikille ole henki ja elämä.

Vierailija
19/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla eikä minun miehellänikään ole. En ole vielä keksinyt syytä, miksi pitäisi olla.

Vierailija
20/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ei olekaan, tyttäret on nuorinta lukuunottamatta. Itsellä vain nimi, ei muuta aktiviteettia eli sekin ihan turha.

Ei ole mitään typerämpää kuin aikuiset ihmiset jotka päivittävät jokaisen pierunsakin faceen!! Miten paljon työaikaa tuhraantuu!!??

Itse olen Linkedinissä ja parissa muussa enemmän professionaalisessa mediassa profiloituneena.