Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen täytekakkukyselijä kysyy vielä!

Vierailija
21.08.2012 |

Miltä kuulostaisi tällainen kakku? Väliin appelsiini-tuorejuustokermaa ja itse tehtyä mansikkahilloa ja lisäksi vielä vähän kermaa että tulee kermaista. Päälle mansikat ja kiille ja reunoille appelsiinituorejuusto-kerma tai sitten pelkkä kerma.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mielummin vaikka väliin valkosuklaamousse sen mansikkahillonkanssa

Vierailija
2/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että alkuperäisessä viestissä sanoin että kakkuun EI liivatetta eikä suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että alkuperäisessä viestissä sanoin että kakkuun EI liivatetta eikä suklaata.

Vierailija
4/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin eilistä kakkuketjua jossa kyselin vinkkejä...

toiveena kakussa tuorejuustoa.

Vierailija
5/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa mousseen ei tarvita liivatetta, eikä valkosuklaa ole suklaata. :D

Vierailija
6/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain vissiin tarve nyt vääntää ja kääntää? =) Tällainen kakku nyt ei vaan tule kyseeseen.

Vierailija
7/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistelmältä appelsiini ja mansikat. Jos olet joskus aiemmin kokeillut, että sopivat yhteen niin siitä vaan, itse en laittaisi, kun mielestäni appelsiinituorejuuston appelsiininmakukin on niin tunkkainen ja esanssinen. Maustaisin maustamattoman tuorejuuston itse vaikka perusvaniljalla, ja tuorejuustonakin käyttäisin mieluummin mascarponea, sopii paremmin makeisiin ruokiin. Tietysti jos sen tuorejuuston saa itse maustettua appelsiinilla tai limellä tarpeeksi maistuvaksi, tekisin niin. Mutta kaupan valmista en itse olisi heti ekana ostamassa...

Vierailija
8/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole mansikoita pakkasessa, osta kaupan pakastealtaasta Pakkasmarjan mansikkasosetta, on ihanan raikas.

En minäkään suosittelisi kaupan appelsiinijuustoa...

Mascarponea, vaniljaa ja sitruunaa mieluummin.

Vierailija
9/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään tuosta appelsiinituorejuustosta mutta mietin toisena vaihtoehtona mansikka/vadelmamascarponekakkua. Vadelma-mascarpone on tehty ja hyväksi havaittu.

Vierailija
10/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole mansikoita pakkasessa, osta kaupan pakastealtaasta Pakkasmarjan mansikkasosetta, on ihanan raikas.

Siksipä teenkin mansikkahillon itse ettei tule sellaista äklömakeaa =) Mutta kiitos vinkistä!

Vierailija
11/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä on kaakaorasvaa eli kaakaovoita.

Taidat olla umpitampio.

Vierailija
12/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ehdotinkin kakkua noilla aineilla. Mulla oli kyllä minttudominokeksiä, mutta suklaaton versiokin varmasti pelittää.

Vierailija
13/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä teenkin mansikkahillon itse ettei tule sellaista äklömakeaa =) Mutta kiitos vinkistä!

Mulla tulee vaan hillosta aina mieleen kaupan ylimakea ällötys, itsetehty onkin varmaan namia =)

Vierailija
14/14 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ehdotinkin kakkua noilla aineilla. Mulla oli kyllä minttudominokeksiä, mutta suklaaton versiokin varmasti pelittää.

Kuolasinkin eilen sitä =) Mutta on ehkä vähän turhan erikoinen. Kakku tulee siis anopille joka tykkää perinteisistä, ei tykkää suklaasta eikä oikein juustokakuistakaan mutta oli kuullut jostain että tuorejuustoa voi käyttää kakkuihin niin haluaisi sitä :D

Ja kaupan hillot on tosiaan äklöjä mutta tuo mansikkasosekin olisi hyvä.

Mansikka-mascarpone vai vadelma? Palsta päättäköön :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi