Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sun miehes tämmönen keittiössä?! (sisältää valitusta)

Vierailija
19.08.2012 |

Laittaa ympäriinsä töhriintyneen sillipurkin jääkaappiin ilman alusta. Poimii lattialle pudottamansa lusikan/leivän/tomaatin, mutta ei pyyhi lattiaan tullutta jälkeä. Jättää kolmen litran kattilaan ruokalusikallisen kastiketta ja laittaa sen takaisin jääkaappiin. Kasaa roskia täyden roskaämpärin päälle pyramidiksi niin, että seuraava joka aukaisee kaapin saa roskat syliinsä. Huuhtelee ja kerää tyhjät maitotölkit tiskialtaan viereen, vaikka niitä ei ole kuuteen vuoteen kierrätetty taloyhtiössämme. Ei kuitenkaan koskaan huuhtele esimerkiksi puurokattilaa. Kokatessaan roiskii paistinrasvat ympäri kaakeleita, eikä edes huomaa sitä. Puutason sotkee mustikoilla tehdessään rahkavälipalaa. Voitte arvata kuinka tiukkaan mustikka ottaa, kun useamman tunnin saa puunsyihin vetäytyä...

Mitä tällaiselle miehelle tulisi tehdä? Kieltää tulemasta keittiöön?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen löytyy meiltäkin... Tykkää kokkailla, mutta onnistuu roiskimaan ihan hirveästi. Periaatteessa puolihuolimattomasti"siivoaa" jälkensä, mutta minulla on selvästi kovemmat standardit niin pitää vielä putsata hänen jälkensä. Esim. jos pyyhkii hellan ja työtason, ne ovat vielä ihan möhnässä. Paistaa vaikkapa lihaa kovalla lämpötilalla, eikä huomaa että se s-tanan rasva roiskuu pitkin seiniä.

Kaikki maitotölkit, sillipurkit, pullot, tölkit on hänen mielestään tosi kätevä kierrättää, jättää ne vain tiskipöydälle ja ne automaattisesti häviävät sieltä...

Mutta ei aina jaksa jäkättää, teen sitten itse niin saan pidettyä paikat niin siisteinä kuin haluan

Vierailija
2/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 13 -vuotias poika on just tuollainen. Ja mieskin kyllä sotkee kokatessaan eikä siivoa mutta näin on meillä sovittukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on vain erilaiset tottumukset. Meillä on vähän samanlaista, muttei stressata koska kummallakin on omat heikot kohtansa. Mies esim. meillä jaksaa kerätä astiat tiskialtaaseen joka ruokailun jälkeen ja huuhtoa ne. Minulla ne taas jäävät helposti iltaan asti pöytään. Toisaalta minä taas tykkään pyyhkäistä tulleet tahrat heti, mies ei niitä tunnu huomaavan.

Ei kumpikaan räyhätä toisillemme koska ei olla täydellisiä ja tiedetään että toinen tekee hommat omalla tavallaan. Varmaan välillä ärsyttää, mutta sitten voi todeta että niin ärsyttää omatkin tavat toista. Ei tuollaiseen kuitenkaan jaksa liikaa käyttää energiaa kun ei ole elämän suurista asioista kyse.

Joten sanoisin: höllää pipoa ja koeta nauttia elämästä (ja miehestäsi)!

Vierailija
4/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei IKINÄ pese pannuja ja kattiloita käytön jälkeen vaan jättää ne lojuamaan niin kuin muutkin tiskit! Tosi ärsyttävää!

Vierailija
5/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sentään huuhtelee maitotölkit, mun ei. Kuulostaa kovinkin tutulle, varsinkin tuo roskien kasaaminen =)

Vierailija
6/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan kierrätetä, saa hakea vankilaan. Tosta sun miehestä tuli kyllä mun teinit mieleen, mies osaa suht hyvin siivota jälkensä, tosin astiapesukonetta ei osaa täyttää vaan latoo astioita niin ettei kaikki peseydy.

Vierailija
7/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju, lähinnä huvitta se, että minä olen sottapytty, jos tomaatti tippuu lattialle ja jos nostan ,niin en pyyhi, kuitenkin pesen huomenna koko lattian niin turha vaiva.

Paistinpannut ollaan ostettu omat, kun mies laitta laiskasti koneeseen ja minusta se pitää tiskata käsin, ettei kulu niin nopesti puhki.

Vierailija
8/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mies sentään tekee keittiössä jotain! Meillä ei, mutta pysyy sitten toisaalta järjestyskin.

Vierailija
9/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä menemättä sinne keittiöön vähäksi aikaa niin eiköhän se vallitseva tilanne aukea sille miehellekin.

Vierailija
10/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun valitan sille niistä sotkuista, se sanoo että tietää olevansa siistimpi mies kuin suurin osa miehistä. Voi olla, todennäköisesti ainakin kuuluu siihen osaan joka huolehtii keskimääräistä enemmän kodin siisteydestä.

Siitä huolimatta mua ärsyttää. Mies leipoo sämpylöitä ja jättää taikinakulhon tiskipöydän reunalle vaikka viikoiksi muhimaan, jollen joko valita siitä tai siivoa itse. Veitset jää likaisina pöydille, vaikkei niillä enää kukaan viitsisi mitään leikata, juustohöylät on ihan mähmäisiä ja niitä kertyy pöydälle vaikka 5 vierekkäin, ei haittaa, hän valitsee niistä aina puhtaimman tai ottaa uuden jollei heti käteen osu hyvää.

Omat välipala-astiansa hän jättää aina tiskipöydille lojumaan, roskat kuitenkin kerää pois. Tomaattikastiketta kun kokkaillaan, saan käydä koko keittiön tasot ja kaappien ovet läpi, niissä on tomaattikastiketahroja lattiasta kattoon.

Arvostan tosi kovasti kun mies tekee meille ruokaa, hyvää ruokaa jopa. Ja lapsille laittaa usein aamu- ja iltapalat, mullekin toisinaan! Mutta kun siitä tulee aina niin kauhee sotku..

Vierailija
11/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin siivoamatta miehen sotkut. Sanoin, että siivoa itse. Johan loppui.

Vierailija
12/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustohöylät on ihan mähmäisiä ja niitä kertyy pöydälle vaikka 5 vierekkäin

Miks teillä on noin monta juustohöylää?

Vierailija
13/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin siivoamatta miehen sotkut. Sanoin, että siivoa itse. Johan loppui.

Mies nimittäin pystyy elämään aivan uskomattomassa p****ssa. Sukat saa tarttua lattiaan ja jääkaappi kasvaa harmaata nukkaa. Mikään ei tunnu häiritsevän. Astioitakin on moneksi viikoksi, joten niidenkään loppumista ei tarvitse stressata. Ap.

Vierailija
14/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa siivota paikkoja sen jäljiltä, mieluummin hoidan kaikki keittiöhommat itse.

Vierailija
15/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne maitotölkit..

Vierailija
16/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen se possu, jonka jäljiltä tiskit seisoo pidempään :(

Vierailija
17/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustohöylät on ihan mähmäisiä ja niitä kertyy pöydälle vaikka 5 vierekkäin

Miks teillä on noin monta juustohöylää?

Kummallakin oli muutama juustohöylä omasta takaa. Taitaa tällä hetkellä yhteisluku olla jotakin 7? En tiedä mihin ne pitäisi hävittää. Tai oikeastaan miksi.

Vierailija
18/18 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne maitotölkit..

Meillä on 14.