Pyydän pikaista esirukoustukea! Kiire!
Joudun menemään nukkumaan, vaikka pitäisi tehdä jotain erittäin tärkeää. Olisin kiitollinen, jos joku voisi rukoilla, että saisin aamulla voimaa ja viisautta saattaa asian päätökseen. Asia koskee useita ihmisiä ja vastuuni on suuri. Olen huolissani.
Herra Jeesus palkitkoon rukoustyönne. Kiitos.
Kommentit (7)
vääräälä palstalla, rukous.net on se yksi mahdollien.Kaikkea parasta sinulle silti.
Onko tämmösiäkin olemassa?
ihan pakko???
Vaikket itse uskoisikaan, niin sulla ei ole mitään oikeutta tulla arvostelemaan toisen ihmisen uskoa. Kukaan meistä ei tiedä mikä se oikea totuus on, joten eiköhän arvostettaisi toisiamme edes olemalla hiljaa, jos ei kauniita asioita pysty sanomaan.
Onko liikaa vaadittu?
ihan pakko???
Vaikket itse uskoisikaan, niin sulla ei ole mitään oikeutta tulla arvostelemaan toisen ihmisen uskoa. Kukaan meistä ei tiedä mikä se oikea totuus on, joten eiköhän arvostettaisi toisiamme edes olemalla hiljaa, jos ei kauniita asioita pysty sanomaan.
Onko liikaa vaadittu?
ja rukoiltu on :) Ap:lle siis
ihan pakko???
Onko liikaa vaadittu?
Kyllä on. Jos on joku käsittämättömän naurettava asia, sitä saa ja pitää arvostella.
"Oikea totuus" ja elefantin munat. Heti kun todistat minulle jonkun jumalan olemassaolon (saat vapaasti valita niistä tuhansista), voit istua siellä koskemattomuuden pedestaalillasi ja itkeä, että voi kun kauhia, kun ihmiset arvostelevat oman pienen mielen hevonpaskaviritelmiä.
Rukoilkaa vaikka mielummin joulupukkia, jos joku satuolento pitää saada. Se sentään voi antaa lahjoja joskus talvella.
Jumalan siunausta Sinulle.
T. Sisko
Ahdistava tilanne jatkuu. Kiitos, jos voitte vielä rukoilla!
terv. ap.