Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

missä on ylläpito

Vierailija
02.07.2012 |

Siis oikeasti, miten ylläpito ei poista tuommoisia pedofiili-tappamis- ym. aloituksia. Muutamasta olen tehnyt ilmoituksen, mutta en viitsi kaikkia edes napsauttaa auki ettei hullu luule että hänen viestinsä oikeasti kiinnostavat.

Onhan se kiva että täällä saa rekisteröitymättä aukoa päätään, mutta kai jotain rajaa pitäisi olla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan kesälomat alkaneet tänään?

Vierailija
2/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kanssa muutaman ilmoituksen, mutten halua avata noita aloituksia samasta syystä ja en halua että sieltä räpsähtää silmille vielä sairaampaa ja kuvottavampaa tekstiä. YLLÄPITO HERÄTYS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, miten ylläpito ei poista tuommoisia pedofiili-tappamis- ym. aloituksia. Muutamasta olen tehnyt ilmoituksen, mutta en viitsi kaikkia edes napsauttaa auki ettei hullu luule että hänen viestinsä oikeasti kiinnostavat.

Onhan se kiva että täällä saa rekisteröitymättä aukoa päätään, mutta kai jotain rajaa pitäisi olla.

Vierailija
4/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käykää lisäilemään ketjuihin näitä kauheita sanoja!

Vierailija
5/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reagoi ainoastaan niihin kirjoituksiin, joissa on edes yksi poikkipuolinen sana maahanmuuttajista. Sellaiset ketjut ei kauaa vanhene täällä. Pedofiilit saa vapaasti oksentaa omaa sairasta ajatusmaailmaansa ilman että ylläpito korvaansa lotkauttaa. Miksiköhän? No jos vaikka siksi, että lienevät yksi ja sama taho!

Vierailija
6/6 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan laittaa linkki siihen uutiseen jossa kerrottiin somalin raiskaamasta tanskalaisesta pikkutytöstä. Saadaan modet aktivoitua sekunnin sadasosassa.