Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö 30-vuotiaana enää mitään niistä kalliista vaatteista joita teininä kinusit

Vierailija
18.08.2012 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

FARKUT!

En jostain syystä saanut koskaan teini-ikäisenä tai nuorempana farkkuja. Kuljin samanlaisissa mustissa housuissa kuin äitini koko nuoruusajan... vasta mieheni tavattuani hän yllytti ostamaan ekat farkut :)

Vierailija
2/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

FARKUT!

En jostain syystä saanut koskaan teini-ikäisenä tai nuorempana farkkuja. Kuljin samanlaisissa mustissa housuissa kuin äitini koko nuoruusajan... vasta mieheni tavattuani hän yllytti ostamaan ekat farkut :)

Ihana viesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinuamani, ja ne oli maiharit. Ne käytinkin sitten ihan puhki. Eipä juuri muita toiveita vaatteiden suhteen toteutettu. Kun oli 15-vuotias, sain kesätöistä 1000mk palkkaa ja sillä ostin itelleni farkut ja alusvaatteita. Saipahan jotkut muut housut niitten ainaisten salihousujen(!!!) tilalle.

Vierailija
4/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin itseni aika naurettavaksi jos vetäisin ylleni Ballin raitapaidan, 501:t tai doc martensit. Ja silti ne oli silloin isoja ja tärkeitä juttuja.

Vierailija
5/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Mutta en koskaan kinunnut mitään, sillä pelkäsin äidin pahoittavan mielensä, kun ei olisi varaa ostaa (vanhimman lapsen syndrooma).

Isältäni taas en viitsinyt kinuta, kun tiesin hänen maksavan meistä elatusmaksun.

Vierailija
6/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovan kinuamisen jälkeen sain "merkkifarkut" eli Levikset. Perheessä, jossa vanhemmat olivat työttöminä, se oli kova satsaus.

Nyt harkitsen jälleen Levisten ostamista, nyt pitää tosin jo valita Curve-mallistosta...

Vierailija
7/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut ja converset. EN VAIHDA!

Vierailija
8/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin kinunnut niitä, mutta pyysinkin aika harvoin mitään. Nuo kolme ovat minulla olleet käytössä vähintään 10v, hame ja jakku hieman pitempään.

Vierailija
9/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin kinunnut niitä, mutta pyysinkin aika harvoin mitään. Nuo kolme ovat minulla olleet käytössä vähintään 10v, hame ja jakku hieman pitempään.

Vierailija
10/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain Levikset sukulaiselta lahjaksi ja farkkuja käytän yhä, mutta en Leviksiä, kun ei taitaisi perse niihin mahtua. Olen varsin tyytyväinen siihen, että nyt voin ostaa kaupasta mitä haluan.

Vierailija
11/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä pitkä tauko välissä. Nyt niitä pinkkejä käyttävät tyttäreni, minulla hillitymmät :)

Vierailija
12/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edelleen käytän ruskeita Camel bootseja, Leviksiä, Lacosten pikeepaitoja, Haltin eräpukua, Salomonin vaelluskenkiä, Marimekon t-paitoja ja yöpaitoja.

Vierailija
13/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se kaikki vähä mitä minulla teininä oli on kyllä ajat sitten mennyttä, loppuunkäytettyä.

Vierailija
14/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukku on edelleen kovassa käytössä.

Neljä vuotta aikaa tästä.

Vierailija
15/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin niitä samaisia yksilöitä. Mutta käy se näinkin. Tarkentakaa kuitenkin jos on samat yksilöt yhä käytössä. Kiinnostaa mm. kestääkö "laatu" oikeasti sen pidempään.

Vierailija
16/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukku on edelleen kovassa käytössä.

Neljä vuotta aikaa tästä.

Vierailija
17/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

FARKUT!

Mä sain ekat farkkuni 13-vuotiaana...en tajua miksi äitini niitä niin vastusti (kinusin kyllä tauotta). Sen jälkeen en ole muuta alaosaa käyttänyt kuin joissain "pakkopukeutua"-tilaisuuksissa, muutoin en farkuistani luovu. Nyt 40v.

Vierailija
18/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saanut teininä mitään mitä pyysin, joten ehkä siksikin tämä tennari ja farkkuboomi jatkuu aina vaan.

Vierailija
19/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassikko olkalaukku, ja ihan" samat" on käytössä, 35 vuotta myöhemmin :D

Vierailija
20/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin itseni aika naurettavaksi jos vetäisin ylleni Ballin raitapaidan, 501:t tai doc martensit. Ja silti ne oli silloin isoja ja tärkeitä juttuja.

Itse suunnittelin kaivavani lapsuuskodin varastoja, josko löytäisin vanhat doc martensini (samoin kuin Converset). Läjä vanhoja 501:iä mulla on ollut mökillä. Varsinaista itsetunnon kohotusta, kun mahtuu 20 vuoden takaisiin farkkuihinsa. Nyt on viimeisetkin tosin jo maton kuteina, olivat jo niin huonossa kunnossa. Sen sijaan Camelin kengät ovat edelleen mökkikäytössä :)

Ballin paidat elävät enää muistoissa, ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme