Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäkohteliaat/ajattelemattomat ihmiset ärsyttää

Vierailija
18.08.2012 |

Tähän saa muutkin purkaa ärsytystään tympeistä ihmisistä. Mä aloitan..

Muutimme uuteen asuntoon, rivarikolmioon ja miehen vanhemmat ja sisko tulivat käymään. Tiesin kyllä etukäteen millaisia ovat, mutta silti vitutti kyllä koko käynnin ajan. Nimittäin kommentit olivat sitä luokkaa, että asunto on aivan liian pieni (tosiaan kolmio ja meitä on kolme ja lapsi on jo yli 10 eli ei enää levittele mitään leluja minnekään tms).. Yläkertaan menevät rappuset ovat heidän mielestään rumat, ja ne pitäisi vaihtaa. Bauhausista saa kuulemma hyviä. Sisko kysyi, että miksi meillä on niin iso sänky makuuhuoneessa. Sanoin että ihan normaalikokoinen se on, jolloin vastaus tuohon oli, että ai no se näyttää sitten vain niin suurelta kun makuuhuone on niin pikkuinen. Huoh.

Yhtään positiivista sanaa ei tullut, eli nämä haukuttiin ja muuten jätettiin kommentoimatta. Ja me kun tykätään tästä asunnosta tosi paljon.

Mulle on ainakin jo lapsesta asti opetettu kohteliaisuutta, eli vaikka ei tykkäisi esimerkiksi toisen kodista, sitä _ei_ sanota kodin omistajalle. Silloin sanotaan vaikka että "ompas ihanan valoisaa" tms yleisluontoista ja jätetään yksityiskohtien ruotiminen kokonaan pois. Perkele.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän sen vierailun aikana oikein mitään sanonut, koska hänen vanhempansa ovat _todella_ äkkipikaisia ja pitkävihaisia. Emme siis ole heidän kanssaan kovin usein tekemisissä, eikä mieskään pidä omista vanhemmistaan. Kohteliaisuudesta kuitenkin kutsuimme heidät kahville uuteen asuntoon (ja siksi koska he kuitenkin ovat lapselle tärkeitä ihmisiä).

ap

Vierailija
2/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut että harrastatte sidontaleikkejä isolla porukalla tuossa sängyssä, siksi se on niin iso.

Moisille idiooteille voi laukoa ihan mitä tahansa, en itse viitsisi olla missään väleissä moisten kanssa -ja muutama avioliiton kautta tullut sukulainen onkin pistänyt välit poikki kun olen moiselle huomauttelijalle sanonut takaisin.

Elämä on liian lyhyt turhien ihmisten kanssa olemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, millaisia sammakoita jotkut ihmiset päästävät suustaan ja tekevät samalla itsestään pellen.

Jos joku haukkuu minua tai taloani rumaksi tai liian pieneksi tms, olen huvittunut. Säälin sitä haukkujaa, koska hän takuulla tulee kohtaamaan elämässään vaikeuksia suorapuheisuutensa vuoksi. En haluaisi olla hänen housuissaan.

Vierailija
4/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alkuaikoina saatoin sanoakin ihan nätisti näihin takaisin, mutta se aiheutti sitten appivanhempien puolelta viikkojen riidan ja kiukuttelun. Niinpä teimme miehen kanssa sen ratkaisun että otimme heihin etäisyyttä ja se on onneksi toiminut ihan hyvin. Tänä vuonna ollaan nähty kerran, eikä tarvetta enempään ole. Väleissä ollaan mutta vain siksi että lapsi saa pitää isovanhempansa.

Ihmettelen vain sitä, miten ihmiset voivat olla tuollaisia kun itselleni ei tulisi ikinä mieleen haukkua kenenkään uutta kotia.

Enkä nyt oikein tiedä kun meillä on tässä yli 70 neliötä, että onko tämä nyt _niin_ pieni että siitä pitäisi olla huomauttamassa. No, heidän häpeänsä se on, ei minun.

ap

Vierailija
5/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alkuaikoina saatoin sanoakin ihan nätisti näihin takaisin, mutta se aiheutti sitten appivanhempien puolelta viikkojen riidan ja kiukuttelun. Niinpä teimme miehen kanssa sen ratkaisun että otimme heihin etäisyyttä ja se on onneksi toiminut ihan hyvin. Tänä vuonna ollaan nähty kerran, eikä tarvetta enempään ole. Väleissä ollaan mutta vain siksi että lapsi saa pitää isovanhempansa.

Ihmettelen vain sitä, miten ihmiset voivat olla tuollaisia kun itselleni ei tulisi ikinä mieleen haukkua kenenkään uutta kotia.

Enkä nyt oikein tiedä kun meillä on tässä yli 70 neliötä, että onko tämä nyt _niin_ pieni että siitä pitäisi olla huomauttamassa. No, heidän häpeänsä se on, ei minun.

ap

aina kun laukovat kommenttejaan. Voit lisäksi vaikka todeta miehellesi innostuneena: "mutta tuopa onkin hyvä näkökulma. En ole tullut koskaan ajatelleeksi tuota".

Vierailija
6/9 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saa vain sairaaloista mielihyvää toisten mielen pahoittamisesta ja ärsyttämisestä.

Vierailija
7/9 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä ihmisiä tuntuu vain olevan nykyään enemmän ja enemmän. Mainostetaan vielä, että minä kun olen niin suorapuheinen, aivan kuin se olisi jokin hyve, ainakaan silloin kun tieten tahtoen loukkaa.

Olin juuri lenkillä ja pisti vihaksi se kaikki törky, tyhjät tölkit ym roska, jota luontoon jätetään/heitetään.

Toinen seikka mikä tuli ärsytti oli äidit jotka puhuvat kännykkään koko ajan kun työntelevät vaunuja. Eri asia jos pentu on aivan vauva ja nukkuu, mutta vastaan tuli kahteen otteeseen tapaus jossa n. 2v pikkuinen kärryissä ja mutsi senkus jaarittelee omissa maailmoissaan. Käveltiin samaan suuntaan pitkät matkat eli ei ollut mikään ihan lyhyt puhelu.  Hyvää asiassa oli, että mutsit edes vaivautuivat ulos kävelemään senverta elopainoa oli kertynyt.

Ihmiset ovat pääsääntöisesti idiootteja tullut huomatuksi, alkeellisemmatkin käytöstavat aivan hukassa.

Vierailija
8/9 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että löyty keskustelu mistä löytyy ajattelevia ihmisiä. Tuntuu, ettei ihmiset mieti yhtään miltä muista tuntuu.

En nukkunut viime yönä ollenkaan koska pentu riehui koko yön ja aamun, kirjaimellisesti. Juuri kun pentu oli aamulla käymässä nukkumaan niin mieheni herää (on todella sikeäuninen eli ei herää mihinkään riehumisiin yms) ja niin myös pentu..eli en päässyt vieläkään nukkumaan. Mies lähti hommiin ja pääsin vihdoin nukkumaan, kun pentukin rauhoittui. Valvomisen lisäksi olen kipeä.

Noh, nukuin oikein hyvillä mielin pennun kanssa sängyssä, kun ovikello soi. Aivan hirveä paniikki ja tuskanhiki iski, kun unta oli se pari tuntia takana enkä tienny yhtään kuka ovella on. Menin kuitenkin avaamaan niin siellä oli miehen äiti ja veli..sanoivat, että halusivat tulla pentua katsomaan. Kohteliaasti pyysin sisään vaikka inhoan kun tullaan ilmoittamatta.

Selvisi, että olivat soittaneet miehelleni, joka oli kertonut minun valvoneen koko yön ja että olin vihdoin nukkumassa. Oli myös keronut, että olen kipeä. Päättivät silti pamahtaa ovelle ihan muina miehinä.

Mulle on opetettu hyvät käytöstavat ja en tietenkään heille sanonut asiasta mitään. Vähän siinä väsyneenä yritin sanoa kuinka en ole nukkunut ja on kipeä olo..ei mitään reaktiota. Ärsyttää aivan suunnattomasti tuollaiset ihmiset, jotka ei välitä muusta kuin omasta voinnistaa. Ko. henkilöt eivät tahalleen ole ilkeitä, mutta miten vaan voi olla niin ajattelematon?? En ymmärrä..ärsyttää..

Jospa tämä avautuminen helpottaa hieman.

Vierailija
9/9 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutimme ylimmän kerroksen ihan uuteen asuntoon, anoppi virnuili että "teillä voi sitten tulla sateella vedet sisään", ja parvekkeesta kertoi kauhutarinan Ruotsista, jossa vastarakennetun talon parvekkeet olivat pettäneet. Joo kiitos vaan, tosi kivoja sanoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi