Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto, suututtaa kun kaveri aina peruu kun miehensä muuttaa suunnitelmia.

Vierailija
18.08.2012 |

Taas jää tyttöjen tapaaminen välistä, kun miehensä muuttikin suunnitelmia. Ei olla nähty koko kesänä :( Joillekin ihan normaalia viime tipassa perua? :'( Ja ikää oli 35v

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kikka päästä ei toivotuista eroon. Aika kauan vaan kestää toisella huomata että ei koskaan tapaamiset onnistukaan. Mutta väsyttämällä on muistakin eroon päästy.

Mä ainakin tarvin myös naispuolisia ystäviä elämääni. Mies ja lapseni eivät ole koko elämäni. En tosiaan halua perua sovittuja menoja kuin äärimmäisessä hätätilanteessa ja mieskin kyllä onneksi ymmärtää tämän. Meillä saa olla myös omia ystäviä.

Vierailija
2/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kikka päästä ei toivotuista eroon. Aika kauan vaan kestää toisella huomata että ei koskaan tapaamiset onnistukaan. Mutta väsyttämällä on muistakin eroon päästy.

Mä ainakin tarvin myös naispuolisia ystäviä elämääni. Mies ja lapseni eivät ole koko elämäni. En tosiaan halua perua sovittuja menoja kuin äärimmäisessä hätätilanteessa ja mieskin kyllä onneksi ymmärtää tämän. Meillä saa olla myös omia ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juurikin miehen takia.Mutta minkäs teet kun ei lapsia voi yksin jättää.

Vierailija
4/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaveri, jonka kanssa sovituista menoista varmaa oli se, että toteutuminen on epävarmaa. Sit kyllästyin ja sanoin ohareista ja siinä meni kaveruus, mutta hyvä vaan että meni: olen löytänyt parempia kavereita tilalle.

Vierailija
5/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa yksi tuttu, jonka mies itsekkäästi muuttaa sovittuja juttuja ihan viime minuutilla. Esim se kaveri pyytää leffaan tai teatteriin, mies soittaa tuntia aiemmin ettei tulekaan kotiin, jolloin kaverini ei pääsekään lähtemään lasten vuoksi. Pari kertaa menin halpaan, mutta sen jälkeen en ole sopinut treffejä joissa olisin miehen kusipäisyydestä riippuvainen. Tuossa on kyse tietenkin ihan vallankäytöstä, mä en vaan halua tuollaista seurata.

Mä en ymmärrä miksi tuota pitää tarkoituksella tehdä. Voihan sille epämieluisalle kaverille sanoa, että nyt ei sovi.

Vierailija
6/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset