Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riidelläänkö teillä usein samoista asioista (verisesti)

Vierailija
26.11.2005 |

minua niin ottaa nuppiin miehen nalkutus meidän yhteisistä kodinhoidon asioista..

Kuvio menee yleensä siten, että minä koen tekeväni suurimman osan kotitöistä, tai ainakin miestä enemmän ja minä vähintäänkin suunnittelen tai aloitan tekemisen..

mutta mies on se joka valittaa, miestä häiritsee, että on epäsiistiä, sekavaa jne. ja hän todellakin valittaa, ei siis ystävällisesti pyydä, että siivotaanko saati että aloittaa oma-aloitteisesti siivoamisen ja vielä että malttaa pitää turpansa kiinni..

Tänään jääkaapista löytyi punaista nestettä tasolta, joka haisee ja " miten kukaan voi antaa sellaisen siellä olla"

minä olen meistä se vähemmän hygieeninen (en pelkää kaikkea, mutta siivoan minkä jaksan) ja mies ylihygieeninen ja ylihuolellinen siitä miten asiat pitää hoitaa, mutta ei hoida niitä itse tai pidä kkunnossa siten..

minusta me olemme kuin yö ja päivä ja ero on käynyt mielessä usein (mielestäni on epäreilua, että minulle valitetaan, kun kuitenkin väsyneenäkin teen mitä voin ja mies lähinnä ruikuttaa) Onhan tässä tapahtunut muutoksiakin, mutta...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tärkeämpiä asioita kuin punainen neste jääkaapissa. :). olis onnellinen et on jääkaappi ja koti mitä siivota... Silleen yritän itse ajatella sen sijaan et nalkutan ukolle noista samoista asioista.

Vierailija
2/2 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sanominen yksin auta, negatiivinen puhetapa ja kaiken huolehtiminen kulkee suvussa, en tiedä onko liikaa vaadittua pyytää, että toinen muuttuu sen verran, että kunnioittaa toista (en itsekään kyllä enää kunnioita, sellaisen kohtauksen sain ja annoin tulla ulos asti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi