R-kioskin kivennäisvedet ym. pikkupullot törkeän kalliita (2,60)
Löytyykö muita, jota ovat samaa mieltä ja aikovat boikotoida törkeän kallista 2,60 euron limu/kivennäisvesihintaa ja ostaa vetensä/limunsa jatkossa aina marketista?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 11:27"]
Eli limppari/kivennäisvesi 3,20 e. Tämä siis turvatarksituksen jälkeen. Hieman epistä minun mielestä, kun sinne ei saa viedä nesteitä eli halvempia virvokkeita mukanaan.
[/quote]Saa viedä pullon ja täyttää sen vaikka vessassa.
No ei oo IKINÄ tullu mieleen ostaa mitään elintarvikkeita R-kioskilta. Johan sen on äiti opettanu 80-luvulla, että niissä on ryöstöhinnat!
Pieni kauppa niin isommat hinnat. Ei se kannattavuus ole siellä sama kuin isossa Prismassa/Cittarissa...
Halvemmalla pääsee kun ottaa kotoa lähtiessään vesipullon mukaansa. Todellinen nuukailija täyttää sen vesipullonsa maksuttomassa yleisessä wc:ssä.
Boikotoin koko R-kioskia. Onneksi täällä kaupungissa on Siwoja joka kulmassa jotka ovat auki yömyöhään. Kun vielä poltin, hain joskus röökiä ärrältä. Nykyään ei mitään asiaa sinne...
R-kioskista sillä hetkellä, niin ostan sen. Kyseessä on liiketoiminta, ei sen kummempaa.
Miten ehdotat yksityisen yrityksen toimivan? Käyttävän orjatyövoimma, jotta voi laskea vesipullon hinnan.
Yleensä minulla on kotona täytetty vesipullo laukussa, joten en usein joudu tuon "riiston" kohteeksi.
Eli limppari/kivennäisvesi 3,20 e. Tämä siis turvatarksituksen jälkeen. Hieman epistä minun mielestä, kun sinne ei saa viedä nesteitä eli halvempia virvokkeita mukanaan.
Voi itku. Kannattaako lähteä reissuun ollenkaan, jos noin on tiukilla. "Epistä." Oletko tosissasi?