Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin paha olo... 8v poika heräsi yöllä itkemään, kun mies rähjäsi humalassa.

Vierailija
18.08.2012 |

Räyhäsi ja paasasi mulle raha-asioista, vaikka itse ei osaa elää tulojen mukaan. Sanoin, etten jaksa enää tätä touhua kauaa, vaan lähden. Hän pilkkasi, että milläs tulet toimeen, sanos, paljonko palkkasi on ja paljonko minun.

Menin makkariin, mutta hän tuli perässä ja jatkoi huutamista, vaikka yritin tyynnytellä. Lopulta poika tuli itkien ovelle ja sanoi, että lopettakaa. Vein pojan takaisin sänkyyn ja pitelin kauan pientä vapisevaa vartaloa ja silitin hiuksia. Lähdin vasta, kun kuulin, että mies kuorsaa.

Aamulla mies oli, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei varmaan edes muista mitään. On hirveä olo, en pysty ajattelemaan selkeästi.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi EI juo joka viikko vaan silloin tällöin en heti olisi eroamassa. Miehet voi olla ilkeitä sanoilla,on ressiä perheen rahatilanteesta,nalkuttava vaimo.Puhukaa ja pyytäkää toisiltanne anteeksi nin että lapsikin sen ymmärtää. Äidin hysterisointi ei ainakaan auta tilannetta ja usein asiat paisuu! Ole nainen äläkä leiki marttyyria!

Vierailija
2/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asunnon saa helposti. Sitten vaan avioeroa vireille ja osituksen tekoon, siihen on saatavilla ihan ilmaiseksi apua.

Sinun velvollisuutesi äitinä on ajatella ensisijaisesti lapsia. Alkoholisoitunut räyhääjä ei sovi asumaan lasten kanssa samassa talossa. Jos et lähde, lapset tulevat olemaan katkeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin joku sanoi ettei tehdä ls.ilmoa. Kyllä siitä tehdään aina ls-ilmoitus kun turvakotiin menee. Se on mielestäni ihan hyvä asia.

Vierailija
4/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapset ja lähde, ei kenenkään pidä elää noin.

Vierailija
5/51 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiat pitää kuitenkin ottaa huomioon. Myös me asumme maaseudulla, ja lapset kulkevat bussilla kouluun. Jos minä tästä nyt ottaisin ja lähtisin suinpäin johonkin vuokrakämppään kaupunkiin, lapset eivät pääsisi kouluun. Itse käyn vuorotöissä 40 kilsan päässä.

Ei se kuulkaa niin helppoa aina ole se lähteminen.

Vierailija
6/51 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita löytyy kyllä

Vierailija
7/51 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin huonoissa suhteissa ja vielä lapsiakin kärsimässä.

Ryhtykää arvostamaan itseänne ja lopettakaa eläminen miehen jatkeena. Ottakaa vastuu itsestänne ja lapsista ja antakaa tuollaisten miesten jatkaa heidänlaistaan elämää ilman teidän läsnäoloanne.

Vierailija
8/51 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aamulla mies oli, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei varmaan edes muista mitään. On hirveä olo, en pysty ajattelemaan selkeästi."

Eli mies saa meuhkata ja riehua ja on sitten muina miehinä aamulla. Kuulepa, ap. Nyt nostat kissan pöydälle ja kerrot miehelle yön tapahtumat huutamatta ja rauhallisesti. Ellei mies osoita minkäänlaista katumusta-tai vielä pahempaa, jos suuttuu- niin on sinun aikasi avata sanainen arkkusi ja kertoa, että et hyväksy tuollaista käytöstä. Mieshän jatkaa tuollaista niin kauan, kun se hänelle sallitaan.

Lasten hätä tuossa mietityttää kaikista eniten. Tervejärkinen puoliso ja isä pyytäisi anteeksi kaikilta ja lupaisi parantaa tapansa. Ellei siihen pysty, muuttaisin toisaalle lasten kanssa ainakin joksikin aikaa.

Vierailija
9/51 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiat pitää kuitenkin ottaa huomioon. Myös me asumme maaseudulla, ja lapset kulkevat bussilla kouluun. Jos minä tästä nyt ottaisin ja lähtisin suinpäin johonkin vuokrakämppään kaupunkiin, lapset eivät pääsisi kouluun. Itse käyn vuorotöissä 40 kilsan päässä.

Ei se kuulkaa niin helppoa aina ole se lähteminen.

Vierailija
10/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustele, ettei yöllinen ole hänen vikansa ja että aikuiset on välillä tyhmiä. miehen kanssa sun on käytävä keskustelu myös ja hänen tulee tietää kuinka poikanne pelästyi. jos mies ei hetkauta korviaan, niin luvassa on pojan kannalta vielä pahempaa edessä. tsemppiä

Vierailija
11/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän saisi nyt olla erittäin nöyrää miestä ja pyytää anteeksi perheeltään. Jos tuollaista on tapahtunut aikaisemminkin, niin minä sinunä jättäisin miehen. Miehen kuuluu olla perheensä turva, ei uhka.

Vierailija
12/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat traumat jää.

Mikset oikeesti lähde????????????????

Vierailija
13/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin missä ei tarvitse pelätä. Mieti sitä, kun mietit mitä teet.

Vierailija
14/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun juttu, isä keskustelkoon pojan kanssa

Vierailija
15/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätä sattunut jo aiemmin? Jos on, niin sitten voit miettiä että haluatko lapsesi kasvavan räyhäävän miehen kodissa.

Sano miehelle, että hänen tulee puhua lapselle ja selittää riehumisensa ja pyytää anteeksi ja luvata ettei räyhääminen enää toistu.

Miehen ei varmaan kannata käyttää alkoholia jos se tekee hänestä tuollaisen.

Jutelkaa miehen kanssa että missä on vika. Jos ette juttele, luisutte kohti eroa.

Vierailija
16/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätä sattunut jo aiemmin? Jos on, niin sitten voit miettiä että haluatko lapsesi kasvavan räyhäävän miehen kodissa.

Sano miehelle, että hänen tulee puhua lapselle ja selittää riehumisensa ja pyytää anteeksi ja luvata ettei räyhääminen enää toistu.

Miehen ei varmaan kannata käyttää alkoholia jos se tekee hänestä tuollaisen.

Jutelkaa miehen kanssa että missä on vika. Jos ette juttele, luisutte kohti eroa.

Vierailija
17/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en ole lähtenyt? Meillä on myös 11v tyttö, mutta hän ei ilmeisesti herännyt yöllä. Eli mulla olisi 2 lasta holhottavana. Mulla ei ole vakituista työpaikkaa, olen kylläkin tehnyt samassa firmassa jatkuvia pätkätöitä vuoden verran. Palkkani on n.2000e brutto ja olen ihan ammatti-ihminen. Asumme maaseudulla, jossa taloamme maineen ei olisi helppo saada myytyä, eikä varaa kakkosasuntoon ole noin vain.

En tiedä, pärjäisinkö. kyllä kai, on ne muutkin pärjänneet.

Vierailija
18/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset sulle tärkeitä vai ei? Ei tuollaisella miehellä tee mitään, ukko ulos talosta tai sinä lähdet lasten kanssa.

Raha-asiat kyllä järjestyvät. Jos mies jää asumaan taloon, hän lunastaa sinun osuutesi. Jos talo menee myyntiin, oikealla hinnalla menee varmasti kaupaksi ennemmin tai myöhemmin.

Moni tekee pätkätöitä, jos jäät työttömäksi, voit saada ansiosidonnaisen päivärahan lisäksi asumistukea. Lisäksi lapsilisät yh-korotuksella plus tietysti elatusmaksut. Kun lapsia on vain kaksi, ette tarvitse mitään jättikokoista asuntoakaan.

Vierailija
19/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa nykypäivänä nälkään päästetä lapsiperheitä kuolemaan. Elämä saattaa kyllä olla vaikeaa ainakin jonkin aikaa, mutta toisaalta saatat huomata sen olevan myös vapaampaa ja jollain tapaa helpompaa.

Se mitä lapset joutuvat kokemaan, muovaa heitä ja heidän tulevaisuuttaan. Tuskin tulisi olemaan helppoa senkään asian kanssa, että painii tuon vastuun kanssa jatkuvasti, tietäen että tämä ei ole sellaista elämää mitä lasten tulisi elää.

Ota yhteyttä esim. sosiaalityöntekijään ja pyydä apua päästäksesi kynnyksen yli. Tiedän ratkaisun olevan pelottava, se on kuin hyppy tuntemattomaan. Uskon sen kuitenkin kannattavan.

Ennen kaikkea haluan toivottaa sinulle voimia tilanteeseesi. Ja rohkeutta. Sinä pärjäät! Olen siitä täysin varma. Nyt on aika antaa ystävienkin auttaa.

Vierailija
20/51 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hajuakaan, paljonko elatusmaksut voisivat olla. Mies tienaa yli 3000e/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme