Tykkäättekö, jos mies ehdottaa suoraan seksiä?
Mun mies esim. sanoo jotain tyyliin:
"mennäänkö rakastelemaan?"
"haluaisitko kunnon parrua?"
"otatko suihin?"
"mä niin haluaisin sua?!
"sä oot niin kaunis, saanko vähän kokeilla sua?"
"hei, me ei olla rakasteltu kahteen päivään, nyt varmaan tarttis..."
... ja vaikka mitä ...
Mä en tykkää yhtään ja olen sanonutkin tästä miehelle, ei vaan osaa muuttaa tapojansa. Olisi kivempi, että rakastelu alkaisi vaan ihan itsestään hyväilyistä ja suukottelusta.
Kommentit (11)
Jos vaan aletaan hipelöimään, se ärsyttää ja monesti läpsin käsiä pois kun ois parempaakin tekemistä :D
Jos mies taas sanoo:
"mä niin haluaisin sua?! "sä oot niin kaunis, saanko vähän kokeilla sua?"
Niin siinä alkaa omakin ajatus kulkea samaan suuntaan ;)
"asiallinen". Esim noi ap:n miehen kommentit ovat mielestäni ok ja samanmoisia omanikin latelee. En tosin pitäisi esim "et panettaa, pannaanko?" -tyylisistä heitoista, vaikka tiedän että asia olisi sama. Kai ne kivat sanat sopivat korvaani paremmin:)
Toisinaan on tosin kiva vain helliä ja halujen noustessa antaa mennä.
jo suorastaan siirappiromanttisen tunnelman luomista eikä mitään suoraan ehdottamista. Joku joka alkaa "sä oot niin kaunis, että...", kuulispa joskus :).
Meillä kyllä yleensä sitä ehdottelua (taitaa tehdä mieli kankea, tai erilaisia vihellysääniä) tulee pitkin iltaa, ja sängyssä sitten alkaa pussailulla tai hipelöinnillä tai jollain vastaavalla. Ja niin, yleensä jos sitä ehdottelua ei ole ollut (puolin tai toisin), oletan että tänään nukutaan ja sitten en välttämättä edes tykkäisi siitä hipeltämisestä just kun meinaa saada unen päästä kiinni.
jo suorastaan siirappiromanttisen tunnelman luomista eikä mitään suoraan ehdottamista. Joku joka alkaa "sä oot niin kaunis, että...", kuulispa joskus :).
Meillä kyllä yleensä sitä ehdottelua (taitaa tehdä mieli kankea, tai erilaisia vihellysääniä) tulee pitkin iltaa, ja sängyssä sitten alkaa pussailulla tai hipelöinnillä tai jollain vastaavalla. Ja niin, yleensä jos sitä ehdottelua ei ole ollut (puolin tai toisin), oletan että tänään nukutaan ja sitten en välttämättä edes tykkäisi siitä hipeltämisestä just kun meinaa saada unen päästä kiinni.
... että en niin hirveen hirveesti välitä ihan kaikista noista sanamuodoista, vaan hienovaraisempikin vihjaus kelpaisi usein... Mutta kyllä mä niihin oon jo tottunut. Joskus naamioi suorat seksisuunnitelmat puhumalla "laatuajasta" tai vastaavasta. Ja piti se vielä lisätä, että meillä ei ikinä se ap:n tarkoittama romanttinen pussailu ja hieronta tms., edes kainaloon käpertyminen, sängyssä jää vaan siihen, vaan kyllä siitä aina seuraa seksiä. Joten sikäli kaikenlainen kontakti sängyssä on melkeenpä sama kuin sanoa "tekeeks mieli".
ja vielä parempi jos käy heti kiinni ilman lässyttelyjä. Kantaaa vaikka sänkyyn ja ottaa. Tai alkaa kouria tisseistä ja housujen sisältä... Ääh, nyt alkoi panettaa...
joten ei haittais ollenkaan, mutta käy myös sanaton viestintä. Mikä vaan oikeestaan, jos vain sais näin vuosien jälkeen seksiä. :(
Nyt kun on ollut kuumat ilmat, olen ihan hikinen, enkä jaksaisi yhtään rakastella, mies alkaa "räppäämään" tyyliin:
"Tissivälihiki, pimppihiki, pyllyhiki, kaikki hiki, hyvä hiki".
Kuulemma mitä hikisempi nainen, sen parempi??
Ihan sama, sanooko vai käykö kiinni. Mutta kun ei. Vierailta miehiltä vain saan kuulla, että heitä kiinnostais kyllä.
Mä en tykkää yhtään ja olen sanonutkin tästä miehelle, ei vaan osaa muuttaa tapojansa. Olisi kivempi, että rakastelu alkaisi vaan ihan itsestään hyväilyistä ja suukottelusta.
Tietenkään et tykkää, koska suora ehdotus siirtää vastuun seksin aloittamisesta naiselle. Ja koska naiset vihaavat vastuuta, ei vastuun siirtäminen käy päinsä.
Muakin ärsyttää epämääräiset hipeltelyt yms. Helppoa ja tehokasta on, kun jompikumpi ehdottaa suoraan ja homma alkaa muutamassa minuutissa. Lapsi on niin huono nukkuja, ettei mitään pitkiä esileikkejä ehtiskään. Nautin muutenkin eniten lyhyestä ja ytimekkäästä toiminnasta. :)
Jos puhe ei auta,pistä jalat ristiin kunnes oppii romanttisempia lähestymistapoja.