Oletko iloinen, että verovaroilla on tehty afrikkalainen Mannerheim-elokuva?
Kommentit (17)
muistatko kun tuli digikanavauudistus ja uusille kanaville annettiin tukea perustamiseen? Kun tuki loppui aika moni lopetti. Paljos siihen meni verovaroja?
Sun verovaroja meni ap ihan tarkalleen 0,004 e kuten muillakin suomalaisilla. Persuille menee jokaisesta kansanedustajasta vertailun vuoksi meidän kaikkien rahaa 1 miljoona. Hakkaraisestakin.
Onhan se tietysti verovaroin tuotettua viihdettä sekin.
Eikä elokuvaa ole vielä edes esitetty. Joten voisi kai sanoa, että olen. (Elokuva tehtiin aikalailla nollabudjetilla)
uutisotsikosta, että hommafoorumilla oli kuulemma mennyt kuppi nurin asian tiimoilta.
Verovaroilla tehdään paljon muutakin, ja varsin paljon sellaista, joka ei kiinnosta minua. Esim. rakennetaan jäähalleja, näytetään urheilua tv:stä, tehdään visailuohjelmia ja poliisi-tv:tä, maksetaan puoluetukea persuille. Suurin osa YLEn ja muiden kanavien ohjelmista jää katsomatta muutenkin, ei mua heilauta ollenkaan yks minibudjetin elokuva.
YLE-vero astuu voimaan vuodenvaihteessa, joten tuo elokuva on rahoitettu mediamaksun maksajien rahoilla.
Monet palstamammathan ovat täällä ylpeinä kertoneet, että eivät maksa mediamaksua. Mielummin ovat turvautuneet kaikenmaailman naurettaviin temppuihin välttääkseen lupamaksutarkastajan vierailun.
Leffaan en puutu, kun minäkään en ole sitä vielä nähnyt.
juttuja, joita muut ei tee.
Vaikea sanoa mitään tarkempaa, kun en ole koko produktiota vielä nähnyt, mutta mielenkiintoinen konsepti noin niinkuin taiteelliselta kannalta.
Viihdettä tulee riittämiin muilta kanavilta.
Tero
niin mene Iltalehden keskustelupalstalle, siellä on taas persumiehillä lähtenyt kommentointi täysin lapasesta...
Täällä ei vielä täysin ymmärretä sen päälle, mutta eiköhän meille jotain kehity. Mitäköhän ensvuonna keksitään? :)
joten yksi yön Timon näyttelemä b- luikan elokuva ei hetkauta yhtään.
toi leffa oli pelkkää rahan haaskausta. Noillakin rahoilla olisi voinut tehdä jonkun mukavan perheohjelman. ketä kiinnostaa joku mannerheim?! Minkään värisenä.
ja leffan valmistuksesta kertovaan dokumenttiin 150.000 €, joten ei tuo nyt ihan ilmainen keikka meille veronmaksaljille ollut..
Vaikka samahan se, kyllähän suomella rahaa on. Syydetäänhän sitä eteläeurooppaankin jo sellaisella tahdilla että oksat pois.
Tiedätkös, ap, paljonko siihen meni rahaa?