Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä viikolla jo 1500kcal kulutettu liikunnalla :)

Vierailija
16.08.2012 |

Ehkäpä saan 3000 rikki tällä viikolla. Sitä en ookaan ennen tehny. vähän saa herkutellakin kun noin paljon liikkuu :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden sipsipussin kun syöt niin on noikin rehkimiset kuitattu.

Itse teen niin, että syön normi ruokaa n.1700kcl/pvä. Jos kulutan liikunnalla, sen edestä saa syödä herkkuja "palkinnoksi" :)

Vierailija
2/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan jäljessä tavoitteista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan jäljessä tavoitteista..

no sä et sitten muuta ehi harrastaa...

mä en muuten merkkaa noihin mitään arkiliikuntoja esim töihin kävelyä jne.

ap

Vierailija
4/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessä jo käyny kolmella zumba tunnilla :D

Vierailija
5/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo ei ole paljon, itse treenaan 2-3 h päivässä kovaa treeniä, tunnin kulutus noin 750 keskimäärin. Teen aina pari jumppaa putkeen, tai juoksen 25km tai muuta vastaavaa joka päivä.

Ja olen muuten sili läski, eli liikunta ei laihduta. Syön ainakin 3500kcal joka päivä kun on aina meganälkä suuren treenimäärän takia. Bmi on 28.

Vierailija
6/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40min reipas koiran ulkoilutus on 450kcl

Eli viikossa 7000kcl joutuu ilmeisesti tankkaamaan viikonloppuna....

Vierailija
7/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo ei ole paljon, itse treenaan 2-3 h päivässä kovaa treeniä, tunnin kulutus noin 750 keskimäärin. Teen aina pari jumppaa putkeen, tai juoksen 25km tai muuta vastaavaa joka päivä.

Ja olen muuten sili läski, eli liikunta ei laihduta. Syön ainakin 3500kcal joka päivä kun on aina meganälkä suuren treenimäärän takia. Bmi on 28.

Mulla kulutettuna vasta ~850kcal mutta käymättä vielä kuntosalilla ja jumpassa kerran ja pihatöitä teen viikonlopun joka välissä kuin mahdollista. Joku 1200-2000kcal on normaali viikon kulutukseni liikunnoista, paljonhan se olisi jos bmi:ni olisi 28 o.O tällä hetkellä painan 55kg, ei ole ihme että kuntosalillakin kulutan vähemmän kuin kaverini joka paina 25kg enemmän. Onhan se henk.koht hieman masentavan oloista, saman verran kuitenkin periaatteessa tehdään :D

Vierailija
8/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis treenaan RANKKAA treeniä, joten 1500 kcal päivässä tulee helposti. Esim bodystep 850kcal plus pitkä spinning 750 kcal peräkkäin on 1600. Tai kahvakuula 500, body attack 900 plus matkat kuntosalille fillarilla eestaas on 1700. Tai 2,5 h juoksulenkki on 1400 kcal.

En laske mitään koiranulkoilutusta treenaamiseksi.

Mutta korostan siis että olen ylipainoinen, kosa syön kuin HEVONEN. mies katsoo päätän puistellen vierestä kun syön 2x enemmän kuin mies itse(joka ei treenaa).

Vierailija
9/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis treenaan RANKKAA treeniä, joten 1500 kcal päivässä tulee helposti. Esim bodystep 850kcal plus pitkä spinning 750 kcal peräkkäin on 1600. Tai kahvakuula 500, body attack 900 plus matkat kuntosalille fillarilla eestaas on 1700. Tai 2,5 h juoksulenkki on 1400 kcal.

En laske mitään koiranulkoilutusta treenaamiseksi.

Mutta korostan siis että olen ylipainoinen, kosa syön kuin HEVONEN. mies katsoo päätän puistellen vierestä kun syön 2x enemmän kuin mies itse(joka ei treenaa).

Ei kuluta tuosta kuin max. puolet :) Tunti hikeä ja ärinää ja tuskaa punttiksella korkeintaan 300kcal. Kahvista ja spinninkiä en ole testannut :) enkä laske minäkään koiran ulkoilutuksia, mutta tuli katsottua paljoko puutarhatyöt kuluttaa kun revin juurakoita monta päivää ja lapioin :) Ja lisää on tiedossa :)

Vierailija
10/10 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 kcal tarkoittaa noin 200 g laihtumista viikossa jollei sitten herkuttele vastineeksi.

Mitä tuohon tulee, joka sanoi, ettei arvosta koiranulkoilutusta, niin sillähän ei ole mitään merkitystä, että esim. juokseeko vai käveleekö hitaasti koiran kanssa jos kuitenkin menee yhtä pitkän lenkin, esim. 5 km.

On ihan hassua arvottaa eri liikuntamuotoja noin eri tavalla. Kaikki ne on liikuntaa, vaikka toki ei se koiran ulkoilutus aerobista olekaan, niin kaloreita siinä kuluu siinäm missä vaikka juoksussakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän