Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko kirppiksellä voisi pyytää Pet shop talosta?

Vierailija
16.08.2012 |

Kannattaako myydä yhdessä pikkusälän (hahmojen+esineiden) kanssa? Entäs muumitalosta tavaroineen, muumilaivasta tavaroineen, Fp maatilasta? Takaisin kotiin en haluaisi tavaraa kantaa, muuta kuin maatilan voisin antaa eteenpäin sukulaislapsille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku sälät mukaan (hahmoja on yli 40) voiko pyytää 20 e? ap

Vierailija
2/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumitalosta ja -laivasta? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki on niin suhteellista.

Eihän tollaset petsit mihinkään ole kuluneet, eikä varmaan se talokaan, joten miks myydä missään nimessä alle 20€ - minusta voisit pyytää enemmänkin? Itse pyytäisin 30€.

Tosin täällä HKI maksetaan kaikesta ehkä vähän enemmän tai ainakin ostajia on niin monen sorttisia.

Mä oon aina täällä(kin) toitottamassa tätä samaa, mutta mun mielestä kirpparilla ei tarvitse myydä kivoja vaatteita, tavaroita jne ilman hyvää korvausta. En ymmärrä miks mun pitäis antaa lähes ilmaiseksi kaikkea kivaa jollekin nuukajustiinoille. Ehei, ei todellakaan.

Jos joku haluaa ostaa kaupasta petshop-talon ja 40 pikkuelukkaa, jotka maksaisivat xxx, mutta ei suostu maksamaan kirpparilla samasta setistä vaikkapa 30€ - niin siitä sitten vaan, mars menköön kauppaan osatamaan.

Mä en ainakaan ole ikinä joutunut myymään millään pakolaishinnoilla, aina on löytynyt se yksi ostaja, joka todella on halunnut jonkun myynnissä olevan tuotteeni ja nupisematta maksanut sen, mitä pyydän.

Että sorry vaan, hyväntekeväisyyttä teen toisaalla ( ja sen teen mieluusti ja ihan ilmaiseksi ), en kirpputorilla.

Vierailija
4/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vuokraatko pöydän. Ensimmäisessä vaihtoehdossa pystyt paremmin haistelemaan hintaa kohdilleen.

Noita petsi taloja on niin monenlaisia. Mutta jos iso niin pyydä 20 eur (ja laske hintaa jos ei mene kaupaksi). Pikku ötökät laittaisin yksittäin minigrip pusseihin ja euron kappalehinnaksi.

Muumitalo jos ehjä ja asukit suurinpiiretin tallessa 25eur.

FB-maatila 15eur (20 jos eläimiä tai muita hahmoja mukana)

Vierailija
5/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus postit

Vierailija
6/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukirppikselle olen viemässä ja pöytä vain viikon, joten haluaisin että menevät kaupaksi. Etenkin yksittäisiä pet shop hahmoja en haluaisi kuljetella kotiin, joten mielummin myisin settinä. Totta kai olisi mukava jos kirppispöydän hinnan lisäksi jäisi vielä käteenkin jotain. ap

Vierailija
7/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska kun olen, en jaksaisi millään postitella kun pöytäkin on jo varattu ensi viikoksi.

Vierailija
8/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin varmaan 15€...

Vierailija
9/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 e on ok. Tiistaista alkaen olisi pöytä varattuna.

Vierailija
10/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postit kulkee jo halvemmalla, mutta jos et postita niin ei voi mitään. Harmi:(

Vierailija
11/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetus pääkaupunkiseudulle onnistuu ehkä miehen työmatkojen yhteydessä.

Vierailija
12/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/16 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut lapset haluavat ostaa petsoppeja erikseen, kaikkia tavaroita ja taloja. olen huomannut että kirppareilla on 15e-66e siitä väliltä voi katsoa summa :)

Vierailija
14/16 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyl on oikestaan 10-66e petshop taloja

Vierailija
15/16 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1euro tai2euroa

Vierailija