Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt! Hormonikierukan laiton jälkeen

Vierailija
16.08.2012 |

olen kuin kiimainen katti! Töissä tekee mieli repiä vastaantulevilta miehiltä vaatteet päältä ja viedä siivouskomeroon! Aiemmin olen ollut hyvinkin passiivinen eikä seksi ole ollut juurikaan mielessä, nyt ei oikein muu olekaan..

Onko muita, joille on käynyt näin? Olen lukenut vain sen, että hormonikierukka on vienyt halut, ei tuonut niitä..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin!!! Meil ois paljon soivia miehiä....;-)

JJ

Vierailija
2/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin allekirjoittanut ja kaksi hänen kaveriaan on kokenut tuon saman.

Varsinkin ensimmäiset kuukaudet olivat sellaisia, että teki mieli raiskata lyhtypylväätkin xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sellasta soittoa nahkahuilulla ettei oo tosikaa...taitaa olla joukossa fagottejakin...;-)

JJ

Vierailija
5/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin allekirjoittanut ja kaksi hänen kaveriaan on kokenut tuon saman.

Varsinkin ensimmäiset kuukaudet olivat sellaisia, että teki mieli raiskata lyhtypylväätkin xD

Kuulostaa tutulta! Jestas.. no, nautitaan tästä tunteesta - mutta välillä on vähän vaikeeta xD..

Ap

Vierailija
6/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sellasta soittoa nahkahuilulla ettei oo tosikaa...taitaa olla joukossa fagottejakin...;-)

JJ

Ap

Vierailija
7/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ap saturakkauden@jippii.fi (40v. mies ja fiksu)Olisimme tarpeellisia toisllemme.

Vierailija
8/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kiusata...tääl on niiiin tylsää muuten!!!

;-)

JJ

Vierailija
9/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siirryitkö pillereistä hormonikierukkaan, vai etkö käyttänyt muuta hormonaalista ehkäisyä aiemmin?

Minäkin olen ymmärtänyt, että halujen pitäisi juuri vähentyä, mutta pillereiden vaikutus on kai vahvempi kuin kierukan, niin pillereistä kierukkaan siirtyminen saattaisi lisätä haluja. Mutta olisi kyllä kiva kuulla, jos joskus menisikin näin päin hormonaalisen ehkäisyn seurauksena, ja luomusta hormonaaliseen siirrytyä halut lisääntyisivätkin!

Vierailija
10/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kiusata...tääl on niiiin tylsää muuten!!!

;-)

JJ

:) Ap

Vierailija
11/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siirryitkö pillereistä hormonikierukkaan, vai etkö käyttänyt muuta hormonaalista ehkäisyä aiemmin?

Minäkin olen ymmärtänyt, että halujen pitäisi juuri vähentyä, mutta pillereiden vaikutus on kai vahvempi kuin kierukan, niin pillereistä kierukkaan siirtyminen saattaisi lisätä haluja. Mutta olisi kyllä kiva kuulla, jos joskus menisikin näin päin hormonaalisen ehkäisyn seurauksena, ja luomusta hormonaaliseen siirrytyä halut lisääntyisivätkin!

Eli ihan luomusta tähän "hirvittävään" kuumotukseen..

Ap

Vierailija
12/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...millanen se teidän siivouskomero sit ois...sopisko siel tekemään sen seisaalleen vai oisko tilaa niin et voisit nojata...;-)

JJ

Vierailija
13/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...millanen se teidän siivouskomero sit ois...sopisko siel tekemään sen seisaalleen vai oisko tilaa niin et voisit nojata...;-)

JJ

mukava ainakaan ole :)

Vierailija
14/14 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sun tavataan meidän työpaikan saunatiloissa,,,,on sohvat, baarit ja kaikki...pääsetkö huomenna vai mites ois tänään.... ;-)

JJ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi