Kokeuksia mineraalimeikeistä?
Näistä kabukisiveltimellä sudittavista puuterimaisista. Minua kiinnostaisi kuulla miten toimivat. Peittokyky jne.
Kommentit (6)
mutta eipä kokeilematta selviä. Tilasin nimittäin juuri kokeilupakkakset Flow-nimisestä suomalaisesta firmasta.
ap
Ostin meikkini kyllä Laser-Tilkasta. Mulla on ruusufinnin jälkiä kasvoissa, ja tuolla olen aika hyvin onnistunut peittämään jäljet. Samaan hintaa hoitja kokeili eri sävyjä ensin ihan kunnolla, kunnes löytyi oikea.
mineraalimeikkipohja. Puritanistit ei siihen koske koska siinä on muitakin kuin vain mineraaleja, mutta ehkä sen takia se onkin miellyttävämmän tuntuinen levittää. Ja kiinteä kakkumuoto on myös kätevämpi kuin pölisevät jauhepurkit.
Jane Iredale on myös hyvä, sekään tosiaan ei kyllä ole 100% puhdas mineraalimeikki. Olen kokeillut niistä puhtaista Lily Loloa, Everyday Mineralsia ja Meow Cosmeticsia ja ne eivät kyllä mukavilta tuntuneet eikä näyttäneet iholla.
Dermosilin mineraalipuuteria pari vuotta aina kesäisin ja talvella aurinkolomien aikana / jälkeen. Eli minulla toimii päivettyneellä iholla, on kivan "kevyt" meikki. Kun ihoni on kalpea, se kaipaa kunnon pakkelikerroksen, eli meikkivoiteen ja puuterin.
Tota pakkelimaisuutta minäkin pelkään mutta eipä kokeilematta selviä. Tilasin nimittäin juuri kokeilupakkakset Flow-nimisestä suomalaisesta firmasta.
ap
Sitä pyöritellään iholle pieniä määriä kerrallaan ja lisätään jos ei peitä tarpeeksi joissain kohdissa (erilliset peiteputeritkin on joka merkillä). Jos lättää kauhean määrän kerralla eikä pyörittele ihoon kunnolla niin aivan varmasti jää pakkeliksi. Eli tavallisen meikkivoiteen levittäminen on paljon nopeampaa.
Itse olen käyttänyt Lily Loloa ja Minerallissimaa ja peittää tarpeeksi tällaisen 40+ ihon. Pienet rypytkin tuntuvat katoavan. Tietysti jos ihan läheltä katsoo niin eihän rypyt oikeasti mihinkään häviä =D
ja eri ihmisillä toimii eri merkit.
Minä kokeilin niitä sitkeästi pari vuotta ja pari merkkiä ihan toimikin kohtalaisesti (Jane Iredale minulla paras) mutta lopetin käytön koska minä saan kyllä nestemäisellä meikkivoiteella paremman jäljen ja on kätevämpiä käyttääkin.
Pahin ongemla mineraalimeikeissä oli mulla että useimmat laadut joko eivät peittäneet mitään (esim. suosittu Lily Lolo) tai ne mitkä peittivät tekivät luonnottoman puuterisen pakkelipinnan ja korostivat ryppyjä.