Missä olit, kun kuulit Elviksen kuolemasta?
Kommentit (24)
äiti kertoi siitä, olin 6v ja tiesin kyllä, kuka Elvis oli.
isän kasseissa olin.
puolet susta on ollut äitis munasarjoissa, isäs kasseissa et välttämättä edes vielä ollut, mutta äidissäs olit.
tosin en muista uutista, ikää vuorokauden verran. Oon aina sanonut, että jos olisin syntynyt päivää myöhemmin voisin olla uudelleen syntynyt Elvis :)
oli ollut jo useita Elviksen kuvia siinä Bay City Rollersien, Armi Aavikon ja Baccaran kuvien välissä.
en ollut koskaan kuullut mistään Elviksestä sitä ennen.
koulunaloittaminen jännitti niin paljon, ettei yhden Elviksen kuolema hetkauttanut!
tai paremminkin seuraamassa pesuhuoneessa miten kotitekoinen limppari valmistui ;)
sisko sitten tuli pesuhuoneeseen ja kertoi että Elvis on kuollut. Ei kyllä ollut silloin hajuakaan et kuka Elvis.
Isosisko kertoi kuka on Elvis. Oli varmaan ensimmäinen tieto siitä, että sydänkohtaukseen voi kuolla.
3-vuotissyntymäpäiäväni. Paljon onnea vaan mulle itselleni ;-)
ehkä päiväkodissa, ehkä kotona. Ikää oli 2v
Itse olen ollut n.10 v ja en muista ollenkaan mitä olen silloin tehnyt. Ei tainnut olla meidän perheessä mitenkään iso juttu.
Dianan kuoleman muistan, missä olin. Se järkytti.
Itse olen ollut n.10 v ja en muista ollenkaan mitä olen silloin tehnyt. Ei tainnut olla meidän perheessä mitenkään iso juttu.
Dianan kuoleman muistan, missä olin. Se järkytti.
kaveri kertoi Elviksen kuolemasta. Vaikka en tiennytkään kuka Elvis oli... Jotakin yksittäisiä asioita sitä vain sattuu muistamaan lapsuudesta tarkasti.
Lapuan patruunatehtaan räjähdyksen jäljiltäkin muistan ne arkkurivit ja sen, miten naapurin lapset kauhistelivat tapahtunutta. Silloin olin 4-vuotias.
Olen ollut silloin 2,5-vuotias joten muistikuvat asiasta ovat väistämättä kovin hataria :)
En osaa sanoa miten tarkasti sinne asiasta kuulin.. Synnyin vasta joulukuussa.
Olin reipas ekaluokkailainen, joka oli kouluun lähdössä kuullessaan uutisen radiosta (radio oli jätetty päälle, ettei pelottaisi olla yksin kotona)
En tiennyt, kuka Elvis oli. Ymmärsin hieman väärin. Oletin päiväkodin Elvi-tädin kuolleen. Muistan vieläkin, kuinka piti koota itsensä ennen kouluun lähtöä.
Olin reipas ekaluokkailainen, joka oli kouluun lähdössä kuullessaan uutisen radiosta (radio oli jätetty päälle, ettei pelottaisi olla yksin kotona) En tiennyt, kuka Elvis oli. Ymmärsin hieman väärin. Oletin päiväkodin Elvi-tädin kuolleen. Muistan vieläkin, kuinka piti koota itsensä ennen kouluun lähtöä.
Olin että täh, kuka Elvis. Ajattelin, että kai se oli joku tärkeä henkilö, kun sen kuolemasta piti mainita.