Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (7423)
Surullista on, että koko somessa olonsa ajan Virve on ollut täysin normaalipainoinen, jopa hoikka. Sopusuhtainen vartaloltaan. Ja nyt sitten paljastaa, että olisi halunnut olla vielä laihempi, mutta ei ole onnistunut pudottamaan painoaan, vaikka on ollut kuinka pienillä syömisillä. Ja sen sijaan, että olisi työstänyt asiaa (se paljon puhuttu mindset) ja tehnyt kehorauhan, hän alkaa leikkimään terveydellään aivan överiksi menevillä paastoilla. Virve viittaa aina siihen, että haluaa olla vanhana terve, mutta eikö hän ole lukenut, että itse asiassa vanhana ei ole hyvä olla laiha? Rasvaa ja lihaksia tarvitaan.
"Se, mitä me ajatellaan nälkänä, on vain opittu tunne", sanoo Virve.
En ole seurannut niin paljoa, että on mennyt ohi, mikä tämänhetkisen syömishäiriön on laukaissut. Jaksaisiko joku tiivistää? Oli jonkun aikaa ainakin erossa jatsimiehestä, onko sillä ollut vaikutusta?
Jos siellä palvelutalossa on kuntosali niin miksi hitossa Virve vääntää jotain väsynyttä kuminauhajumppaa huoneessaan? Älyttömyyden huippu. Menisi salille nostamaan oikeita painoja. Ja Virvelle vinkki, silloin salitreenin seuraaminen ja sarjapainojen kyttääminen ja ynnäily on entistä mielekkäämpää.
Viimeaikaisten juttujen perusteella Virve ei olekaan ollut niin hyvinvoiva perusterveellisellä ruokavaliollaan. Ehkäpä kannattaisi miettiä ruokavalion monipuolistamista eikä vähentää syömistä?
Tässä uusimmassa villityksessä yhdistyvät kaksi Virven lempiasiaa: rahan säästäminen ja laihdutus. Vaarallinen yhdistelmä.
Virve ei käy enää uima-altaalla, kun se on keskeisellä paikalla. Siis koska siellä on muita?
Aika paljon menee hukkaan kaakkois Aasiassa elämisestä, uima-altaan käyttökin.
Pakko laittaa seuraaminen tauolle. Oon jotakuinkin saanut itteni balanssiin syömishäiriöasioissa ja huomaan, että Virven jutut triggeröi mua aivan valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Pakko laittaa seuraaminen tauolle. Oon jotakuinkin saanut itteni balanssiin syömishäiriöasioissa ja huomaan, että Virven jutut triggeröi mua aivan valtavasti.
Mulla ihan sama fiilis. Vaikka järjellä tiiänkin, et Virven markkinoimat jutut on turmiollisia, niin silti havahduin siihen, et olin laittamassa Glukoosikumousta varaukseen kirjastoon.
Taas on näköjään vuokrattu liian pieni kämppä, kun miehen kanssa pitää vuorotella kotona olemista, ettei toinen ala käydä hermoilla. Sinänsä en ihmettele, kun eihän tuolla tosiaan ole kuin parivuode ja kapea pöytä ikkunan edessä. Onneksi oma mindsettini mahdollistaa elintavan, jossa kaikille perheenjäsenille on tilaa kotona.
Miksei Virve käy muualla kaupungilla? Pelkästään ostarilla käy pyörimässä
Vierailija kirjoitti:
Tajuisipa hän, että postaamansa sisältö ei ole (ainakaan suurimmalle osalle) inspiroivaa vaan jopa haitallista. Eikä kovin terveelliseltä toi touhu vaikuta hänelle itselleenkään.
Ah mä olen ollut aikaani edellä ku olen joskus 7v sitten ostanut glukoosivallankumouskirjan kirpparilta. Ja on kyllä hyötykäytössä, nimittäin vanhan tietokoneen näytön alla lisäkorokkeena.
Mä voisin kuvitella itseni just tolleen asumassa esim redissä jossa ei tarvitse poistua rakennuskompleksista ikinä mihinkään. Tassuttelisin siellä vaan släbäreissä salille ja kauppaan. Mutta tiedän että se ei kyllä pidemmän päälle tekisi hyvää mun pääkopalle... Ja kurja työnantaja vaatii käymään vähintään kerran viikossa paikan päällä näyttämässä etten ole karannut ulkomaille (etätyöt ulkomailla kielletty). Buu. :D
Melkoinen tossu mies Virvellä kun nyt sekin paastoaa Virven mukana koska Virve tahtoo paastota.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen tossu mies Virvellä kun nyt sekin paastoaa Virven mukana koska Virve tahtoo paastota.
Jatsimies postasi myös täysin samat postaukset kuin Virve.
Virve ja jatsimies kokeilevat nyt yli 24 h paastoa. Virveä kiinnostaa kokeilla sitä siksi, koska keho korjaa itseään. Itseäni jäi kiinnostamaan se, miten korjaavan vaikutuksen voi huomata.
Virve kertoi nyt että rasvanpoltto oli hänellä tosiaan tavoitteena. Harmi kuulla koska ei hänellä mielestäni ole ollut varsinaista paksua rasvakerrosta mitä pitäisi poistaa, harmi jos itse kokenut itsensä liian paksuksi. Näistä viimeaikaisista puheista on kyllä terveellisyys kaukana, vaikka kuinka syöpää parantava paasto onkaan Virven lukemisten mukaan... eihän Virvellä edes ole mitään vakavia sairauksia saati ole riskiryhmissä. Muutenkin vähän epäilen pidempiaikaisia terveyshaittoja tuosta kaikesta paastosta, useimmitenhan nuo kaikki on miesten vartaloille suunniteltuja/tutkittuja. Maallikon huomiolla useinhan rasvattomat fitness naisetkin lopulta palaavat "normaaliin" rasvaprosenttiin lopulta koska rasvattomuus on tosi rankkaa naisvartaloille. Mutta joo, saas nähdä miten tää Virven homma kehittyy.
Oon käynyt muutamassa paikassa Indonesiassa ja ajattelin, että mielenkiintoista päästä näkemään, miltä Surabayassa näyttää. No, oon päässyt näkemään miltä paikallisessa ostoskeskuksessa näyttää.
Ostin Virven innoittamana minibandit! Mutta en kyllä keksi miten niiden kanssa voi käyttää tunnin??? Siis tunti, herranjumala. Tunti minibandien vetkutusta. Siinä on kyllä melkoset kalorien laskemiset mielessä.
Virve tuntui nauttivan hirveästi, kun pääsi miehen kaverin kyydillä (ilmaiseksi!) vähän lähimatkailemaan ostarin ulkopuolelle. Aika kurjaa, että heiltä jää pihistelyn takia kaikki tuollainen yleensä väliin, ellei joku hyvää hyvyyttään vie ja tarjoa.
Vuoden ovat olleet Aasiassa ja vasta nyt lähtivät luontoon, kun ilmaiseksi tuttu vei autollaan heidät. Ei tarvinut itse etsiä, suunnitella, toteuttaa ja maksaa.
Onko Virve vielä Espanjassa? En jaksa lukea koko ketjua. Onko muuttunut lihaksikkaaksi?