Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (9904)
Vierailija kirjoitti:
No mä pesen ainakin lenkkeilylippiksen kerran kuussa ja kesällä vielä useammin. On pysynyt hyvässä kunnossa jo 15 vuotta. Niksi on se ettei anna hien pinttyä lippikseen.
Sama lippis 15 vuotta tuolla pesumäärällä edelleen hyvässä kunnossa? En oikein usko.
Vähän aika sitten kun Virve puhui parisuhteestaan, sanoiko siinä mitään rakkaudesta? Mulle tuli yhtäkkiä mieleen että sehän taisi puhua vaan valinnoista että valitsee olla tämän ihmisen kanssa ja tukea toista unelmissa jne jne mutta ei mitään itse rakkaudesta 😆 sen takia Virven puheet parisuhteestansa kuulostaa aina niin jotenkin ihmeelliseltä kun niissä ei puhuta tunteista mitään. Pelkkä bisnes transaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aika sitten kun Virve puhui parisuhteestaan, sanoiko siinä mitään rakkaudesta? Mulle tuli yhtäkkiä mieleen että sehän taisi puhua vaan valinnoista että valitsee olla tämän ihmisen kanssa ja tukea toista unelmissa jne jne mutta ei mitään itse rakkaudesta 😆 sen takia Virven puheet parisuhteestansa kuulostaa aina niin jotenkin ihmeelliseltä kun niissä ei puhuta tunteista mitään. Pelkkä bisnes transaktio.
Saattaa johtua Virven mahdollisesta autismista tuo ettei tunteita ja rakkautta sanoiteta erityisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkyi miehestä myös polvi, ei varmaan mene kauaa että näkyy enemmänkin. Länsimaalaiselta vaikutti aksentin mukaan, tai etelä-amerikka, ihan kuin olisi espanjalainen vivahde? No joka tapauksessa Virve on nyt hänen seurastaan ollut tosi wired. Epäilen tätä frendin tyttöystävää, onko frendi todennäköisesti jo eron partaalla vai miksi vie toisia naisia illalliselle ja drinkeille ja puhuvat seksikkäistä alusvaatteista. Nyt on kyllä jänniä käänteitä luvassa!
Silloin kun Virve reissasi jatsimiehen kanssa ei todellakaan ollut tuollaista yhteisten tekemisten esittelyä josta oikein paistaa läpi miten täpinöissään V on.
Niin tai sitten mies vaan pettää tyttöystäväänsä. Onhan näitä epäluotettavia yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa johtua Virven mahdollisesta autismista tuo ettei tunteita ja rakkautta sanoiteta erityisemmin.
Virvehän ei muusta puhukaan kuin omista tunteistaan, "tänään olen niin innostunut ja elämä on ihanaa parasta ikinä, päivään kuului suuria tunteita" jne. Rakkaudesta ei puhuta mitään koskaan. Ei vaan osaa puhua tunteista toisia kohtaan, vain itseään.
Paras pyykkipäivä! Virve on tällä kertaa niin onnellinen siitä, että kaikki hänen vaatteensa ovat pesun jälkeenkin likaisia. 😂
Virvellä on kyllä melkoinen vauhti päällä tuolla somessaan. En pidä ollenkaan mahdottomana että olisi hypomanian kaltaista oiretta.
Nyt on kaikki niin auvoista. Hehkutetaan jokaista asiaa ja kaikki sujuu. Suorastaan koomista, eikö itse huomaa itsessään mitään outoa.
Käyttääkö se edes pyykinpesuainetta, jos normaalit ruokatahratkin pinttyvät vaatteisiin.
Mietin vaan miten surullista ja ankeaa Virven elämä on vissiin sit tätä ennen ollut kun nyt suorastaan liikuttuu ilosta jostain ruokatarhoista vaatteissa. Ennen ei ole elämä jättänyt mitään jälkiä.
Virve viittaa tahroissa epäsuorasti s*ks**n eli ilmeisesti on sitten vähän syvempikin suhde reissubestiksen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Virve viittaa tahroissa epäsuorasti s*ks**n eli ilmeisesti on sitten vähän syvempikin suhde reissubestiksen kanssa...
No eikä viittaa, höpö höpö.
Ei luoja miten uskomattoman urpoa porukkaa täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Viitaten siis tähän. Huhhuh nyt
Kaikki uudet Vietnam-kamut ovat miehiä, kuten täällä ounasteltiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uudet Vietnam-kamut ovat miehiä, kuten täällä ounasteltiinkin.
Ja ainakin jonkun kanssa niistä on vietetty yötä Virven huoneessa, ja Virve käyttää raskaudenehkäisynä kiertotietoisuutta ja aamulämmön mittausta. En pysty keksimään mitään, mikä tässä hommassa voisi mennä pieleen.
Virve varmaan on ekstaasissa, kun saa näiltä miehiltä sitä huomiota, jota ei omalta mieheltään saa. Eikä varmaan ole aikoihin saanutkaan, kun miehellä oli joka paikassa niin paljon omia menoja ja kuvioita. Enkä tarkoita sellaista seksuaalissävytteistä huomiota.
Missähän Virve on tutustunut näihin frendeihin ja milloin. Virven jutuista saa kuvan, että ovat tunteneet jo pidempään ja ovat todella läheisiä. Mutta toisaalta ovat alkaneet vilahtaa Virven stooreissa ja jutuissa ihan vasta.
Vaikuttaa siltä, että virve arvostaa ylipäänsä miehiä enemmän kuin naisia. Näitäkin miehiä ylistää heidän "miehisten" ominaisuuksien, kuten päämäärätietoisuuden, kunnianhimon, itsenäisyyden, loogisuuden vuoksi. Täytyy sanoa, että petyin Virveen tässä asiassa.
Toisaalta sä tuskin lenkkeilet kovin montaa tuntia päivässä? Viisi juoksulenkkiä viikossa ei ihan vastaa sitä, että toinen on 30 asteen helteessä koko ajan.