Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää rehellisyys ja aitous on ystävyyssuhteessa? kaverini katkaisi välit

Vierailija
13.08.2012 |

Koska lopultakin sanoin mielipiteeni hänen miehestään jonka toimintaa en voi sietää. Ystäväni valittaa jatkuvasti miehestään ja pettämisestä ja muusta mutta sitten kun neuvoin häntä ja sanoin lopulta että itse olet oman elämäsi valinnut ja päättänyt sietää petturia niin, ystäväni katkaisi välit koska "hänen asiansa ei kuulemma kuulu minulle"

eikö ystävien pitäsi nimen omaan jakaa elämänsä asiat keskenään. jos hänen asiansa ei sitten kuulu minulle mitä urputtaa koko ajan? eli ihmisten pitäs saada taukoamatta purkaa ja valittaa paskoista asioista mutta niihin ei saa kommentoida.

itselläni on monia ystäviä ja yksi hyvä asia ystävyydessä on se että se kestää negatiivisetkin palautteet ja rohkaisut ja neuvot. en väitä että kenenkään kuuluisi elää minun mukaani. mutta on järkyttävää jos ei kestä ollenkaan negatiivista palautetta

on sanomattakin selvää että ei tämän kaverin menetys juuri harmita

halusin vaan jutella täällä jos jollain on vastaavia tarinoita ja mielipiteitä

inhoan itse vain teeskentelyä ja sitä että ollaan "kavereita" vaikka oikeasti keskustelujen perusteella vain hyvänpäivän tuttuja jotka ei voi puhua yksityisasioistaan. ei sellainen ole ystävyyttä

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi