Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vaikeaa sinun on olla onnellinen jonkun menestyksestä?

Vierailija
13.08.2012 |

Monesti ihmiset vähättelevät mielellään toisen ihmisen onnen aiheita. Kaikista iloisista uutisista löydetään jotain, joka on väärin tai jotain joka voisi olla paremminkin. Onko se kateutta vai onko oikeasti kaikkien muiden elämän ilon aiheet niin huonoja ja vääriä, ettei niistä voi tai SAA olla iloinen?

Varsinkin tällä AV-palstalla tällainen mentaliteetti on melko yleistä. (Vai olisiko se... voisiko se olla ylimielisyyden ylemmyydentunteen alle piilotettua kateutta? Ei kai... En usko.)

... niin. Ja toinen ääripää on se porukka, joiden mielestä kenelläkään ei voi mennä huonommin kuin heillä itsellään. Ja pitää myös kertoa, että ei moisista pikkujutuista voi tuntea pahaa oloa koska MINÄ olen kokenut paljon pahempaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olen vierestä nähnyt, miten toinen on tehnyt paljon töitä menestyksensä eteen, niin voin olla ihan vilpittömän onnellinen.

Mutta sitten taas jos vaikka opiskelukaveri saa juuri sen työpaikan, jonka olisin halunnut ja itse joutuisi jäämään edelleen työttömäksi, niin kyllähän siinä aika pitkäksi aikaa jää kateus vellomaan, ei voi mitään.

Jos oma elämäntilanne on hyvä, niin sitten on helppo olla toistenkin puolesta onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi