Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa muuten päähän kun mun vaatteni/koruni ym

Vierailija
13.08.2012 |

katoaa mun kaapistani 16v tyttären toimesta.

Olen sanonut nätisti, vihaisesti ja toistuvasti ettei hänellä ole mitään asiaa mun kaappeihini ja vaikka mun kaulahuivini olisi eteisen kaapissa, se ei tarkoita että hän voi sen kysymättä ottaa.

Nyt löysin paksut DimUpit neidin sängyn päältä, rikkinäisenä. Viimeksi etsin vaatekaapistani alushamettani tuloksetta, selvisi että se oli tyttären mukana viikon lomamatkalla.

Lainata saisi kunhan kysyisi ensin ja palauttaisi joskus tavarat ja vielä ehjänä. Hän ei ikinä omatoimisesti palauta mitään luvan kanssa lainaan saamaansa.

Joo, olen kait pikkumainen ja turhantarkka mutta ottaa oikeesti päähän. Taitaa ainut vaihtoehto olla lukot joko kaappien oviin tai sitten huoneen ovi lukkoon kun en ole paikalla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt vaatteita sentään, mutta meikkejä, hiustuotteita, hajuvesiä jne. Kun ei puhe auttanut, niin rupesin ottamaan jokaisesta luvattomasta lainaamisesta 5 e "vuokraa" hänen kuukausirahastaan. Aika äkkiä lopetti nuo "lainaamiset".

Vierailija
2/3 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini pöllii multa kaikki sellaiset vaatteet, korut, kengät, meikit joista tykkää. Eikä tosiaan palauta mitään. Saan jatkuvasti etsiskellä vaatteitani sen huoneesta ja ihme ja kumma, meikitkin jotka on hukassa löytyy aina sen meikkipussista.

Minäkin olen sanonut miljoona kertaa, nätisti ja vähemmän nätisti. Pari kertaa olen saanut oikein raivarin ja se on auttanut viikon pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen menin ulkosaunaan, ehdin kastella itseni ennekuin huomasin että mun oma shampooni ja hoitoaineeni olivat ottaneet jalat alleen. Tulin sisään kiukkuisena kun ampiainen ja tyttären selitys oli "mutku mä meinasin pestä hiukset vessassa" Pakko sanoa että siinä vaiheessa tuli melko painokelvotonta tekstiä. Neidillä on omatkin shampoot

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi