Mitä hyviä puolia on siinä, että on 38-vuotias
ja lapset 6 ja 4-vuotiaita. Onko tällaisessa elämäntilanteessa mitään hyvää? Ikäkriisiä pukkaa.
Kommentit (12)
eikä tarvitse stressata ehtiikö niitä saamaan.
Kuitekin jo sen verran isoja, että alkaa jo vähän olla järkeä jossain asioissa.
lapseni on 15 v. Mieletön lapsikuume (ei siis ihan vauvasellainen...) on nyt virinnyt uuden upean miehen tavattuani, mutta... jaksaako sitä enää? Olen huomannut, että esim. tarvitsen unta paljon enemmän kuin silloin parikymppisenä. Ehkä sitä sitten venyisi, kun tilanne on päällä... mutta en oikeasti tiedä.
Lapset jo koululaisia, on ammatti ja hyvä työpaikka, maksettu omasta kodista pois jo melkoisesti, ihana oma aviomies, jonka kanssa vanhetaan yhdessä. Lasten kasvaessa yhä enemmän yhteistä aikaa harrastuksille. En haluaisi olla päivääkään nuorempi.
olet hyvässä iässä! Kuten kaikki muutkin, jos jotenkuten taapertelevat elämässään noin ikätasollaan.
ja lapset 6 ja 4-vuotiaita. Onko tällaisessa elämäntilanteessa mitään hyvää? Ikäkriisiä pukkaa.
olen itse 40v ja pidän tätä juuri hyvänä ikänä. Enää eivät nuoruuden typeryydet ja mustavalkoisuus vaivaa, ja elämä tuntuu tasaiselta ja hyvältä. En pidä vielä itseäni keski-ikäisenäkään, sen miellän tarkoittavan n. viisikymppistä.
Ei todellakaan ole vanha äiti, nykyisin on aivan tavallista, että lapsia aletaan saada vasta kolmenkympin paremmalla puolella. Nelikymppinen ensisynnyttäjäkään ei ole mikään harvinaisuus. Omassa tuttavapiirissäni parikymppiset äidit ovat harvinaisuus.
imeen väliä sillä on, minkä ikäisenä kukin saa lapsia? Ihan on jokaisen oma asia!
ihmeen väliä sillä on, minkä ikäisenä kukin saa lapsia? Ihan on jokaisen oma asia!
ettet ole 47v.
Ikäkatastrofi on valloillaan tässä vaiheessa.