Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joudutteko maksamaan yle-veroa vai pääsettekö kokonaan pälkähästä?

Vierailija
12.08.2012 |

Jos tuloni pysyvät samanlaisena silppuna ja pätkänä, minun ei kai tarvitse maksaa edes sitä verotuksellista 50 euroa. Kyllähän siinä vähävarainen säästää, kun tähän asti on mennyt n. 250 e vuodessa.

Joskus aiemmin en maksanut lupamaksua lainkaan, kunnes joku viranomaistyyppi soitti ja sanoi että laitettaisiinko lupa-asia kuntoon. No sitten oli vähän pakko ruveta maksamaan.

Kun vielä ohjelmien taso on nykyään se mikä on, tämä uusi systeemi on mun puolesta oikein.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jossain lukenut, ettei tarvitse maksaa jos tulot alle 7000jajotain euroa vuodessa, mutta onko opiskelijoilla jotkin omat rajat. Tätä olen koittanut etsiä enkä ole vastausta löytänyt.

Jollei ole mitään eri asteikkoa niin sitten en maksa senttiäkään.

Vierailija
2/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin en maksanut lupamaksua lainkaan, kunnes joku viranomaistyyppi soitti ja sanoi että laitettaisiinko lupa-asia kuntoon. No sitten oli vähän pakko ruveta maksamaan.

On mullekin tv-luvasta soiteltu ja olen vain sanonut, että ei ole telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille sama systeemi, kerätään tuloveron tapaan. Lasketaan ansio- ja pääomatulot yhteen, ylevero on kaikille muistaakseni 0,68 prosenttia ja jos yle-vero olisi käytännössä alle 50 e niin ei tarvitse maksaa mitään.

Yli 140 e ei kuitenkaan tarvitse kenenkään maksaa.

Vierailija
4/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako sitä kummatkin omien tulojen mukaan vain miten? Mulla ei ole mitään tuloja, mutta miehellä on, niin miten se menee? Mies maksaa, minä en?

Vierailija
5/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako sitä kummatkin omien tulojen mukaan vain miten? Mulla ei ole mitään tuloja, mutta miehellä on, niin miten se menee? Mies maksaa, minä en?

Mutta olikos se niin, että jos parin kumpikin jäsen ansaitsee riittävästi, niin molemmilta kerätään se vero, per lärvi? Eli vero on siis hlökohtainen eikä talouskohtainen?

Vierailija
6/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit kaikista helpoimpaan! Tuolla laillahan ne aina asiansa esittävät. Täytyy vaan sanoa ettei ole telkkaria. Sillähän niistä pääsee.