Miten keskustella blogista bloggaajan "selän takana"?
Minulla on todella ristiriitainen suhde erääseen muotiblogiin ja -bloggaajaan. Aiheesta tulee mieleeni niin hyvää kuin ikävämpääkin sanottavaa. Ongelmana on, että jos esim. täällä avaudun niistä ikävistä mielipiteistäni ja linkkaan viitteeksi blogiin, bloggaaja ennen pitkää huomaa keskustelun ja varmasti pahoittaa mielensä.
En halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta haluaisin kuitenkin vapauden sanoa mielipiteeni ja keskustella muiden kanssa siitä, mikä minussa saa minut olemaan asioista sitä mieltä kuin olen. Tämä ei onnistu, jos en voi antaa esimerkkejä blogista ja mm. siellä olevista kuvista.
Onko mitään tapaa ratkaista ongelma? Livekaverien kanssa livenä keskustelu ei oikein toimi, kun blogi on kuitenkin netissä ja minulla ei ole tapana ystävieni kanssa istua tietononeen äärellä kun olemme yhdessä. Lisäksi ystäväni olisivat varmaankin vain samaa mieltä tuosta blogista kuin minäkin, enkä saisi heiltä juurikaan rakentavaa kritiikkiä ajatuksistani. Tuntemattomat keskustelijat ovat armottomampia, ja heiltä/teiltä haluaisinkin kommentteja.
Kommentit (4)
Jos haluat taas haukkua ja arvostella Xeniaa, niin mitäs jos hankkisit vaikka jonkun harrastuksen? Tai elämän?
niin ennen pitkää se tulee kyllä myös bloggaajan tietoon. Jso et halua hänen heti löytävän keskustelua, niin jätä linkkaamatta ja kirjoita vaan blogin osoite. Silloin bloggaaja ei näe, mitä kautta kävijät tulevat hänen blogiinsa.
tai yksinkertaisesti puhu bloggaajasta sellaisella nimellä, ettei sitä hausta löydä heti. esim Mungan, tai moummo. Tai henia.
Jos asiallisesti muotoilet mielipiteesi, niin ehkä blogin kirjoittaja ei ota palkokasvia nenään vaikka ketjusi löytääkin?