Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä kirpparihinnoitteluun!!

Vierailija
10.08.2012 |

Eli,

olen osallistumassa ensimmäistä kertaa pihakirppistapahtumaan. Miten teidän mielestä kannattaa tuotteet hinnoitella? Laitanko joka tuotteeseen valmiiksi hintalaput vai lajittelisinko tuotteet vaikka pahvilaatikoihin, joihin laput 0,50eur/kpl, 2eur/kpl jne.

Vai onko pihakirppiksen pointti siinä että mitään hintoja ei ole valmiiksi vaan kauppaa tehdään "suullisesti", tarjoushenkisesti?

Mulla olis vähän kaikenlaista myytävää, naisten ja lasten vaatteita, jokuset kengät ja sekalaista kodintavaraa.

Nyt kaikki kirppiskonkarit, mielipiteitä kehiin!! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tavaroilla ei ole valmsita hintaa. Itse myyjänä mietin aina siine päin hinnan ja aina jätän tinkaamisen varaa ;) jos sama tyyppi ostaa enemmän, niin annan yleensä vielä halvemmalla! Tosin tää toimii mulle, tykkään jutella ostajien kanssa ja vaatekohtaisesti päättää (ehkä pärstäkertoimellakin ;) hinnan jollekin tavaralle :p

Vierailija
2/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös toi on hyvä laittaa valmiisin laatikoihin, esim. hinta 0,5e, jos on paljon lastenvaatteita yms. mistä haluaa eroon. Sitten ne voi olla siellä laatikossa ja sieltä ostajat etsiä. Helpottaa myös sitä, jos on kova ryysis, niin 15 ihmistä ei ole samaan aikaan kyselemässä hintaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on makuasia. Ihan mikä susta tuntuu paremmalta. Itse tosin tykkään, että hinnat on suunnilleen tiedossa, niin tietää missä liikutaan. Voithan tehdä kompromissin ja laittaa kalliimpiin tavaroihin hinnan esim. haalarit, merkkivaatteet jne. ja muut sitten fiilis pohjalta.

Vierailija
4/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä 2e laatikossa on eri kokoisia vaatteita sekaisin niin empä viitsi penkoa kun kuitenkin ostan vaan yhtä tai kahta kokoa lastenvaatteita.

Voithan laittaa jonkun. Yleisen lapun niin hintataso tulee. Selväks, esim 'lasten sisävaatteet 0,5-2e'

Vierailija
5/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on aika vähän samoja kokoja ja sitten on vielä tuota kippoa ja kuppia että onko tosiaan vähän hassua laittaa esim. euron laatikko, josta siis löytyy tosi sekalaista tavaraa? Niitä tuskin kukaan jaksaa penkoa...

Ap

Vierailija
6/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii kysellä joka tavaran hintaa erikseen. Sitten kun myyjä huomaa, että olen jostain tavarasta kiinnostunut, niin hinta nousee pilviin, "kun tämä on niin ihana ja Italiasta tuotu ja melkein Marimekkoa", missä vaiheessa sanon kiitos ei. Tuhlaa vain meidän molempien aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän