Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienen koululaisen vaatteet

Vierailija
10.08.2012 |

Mistä olette löytäneet siistejä kouluvaatteita 1-4 -luokkalaisille lapsille? Käytiin lähimmän kauppakeskuksen kaupat eilen läpi, ja näytti taas olevan kaiken maailman räppäreiden ja pissisten vaatteita ja räikeitä kuvioita vaan tarjolla.

Missä tavalliset farkut, housut, paidat ja mekot?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpputorilta tai Stockmannilta. Kirppikseltä ostan aika valikoiden, ihan nättejä ja siistejä vaatteita on löytynyt. Jotain olen myös itse ommellut. Jotain Marimekon vaatteitakin on tullut hankittua alennusmyynneistä. Meillä menee todennäköisesti keskimääräistä vähemmän rahaa lapsen vaatteisiin.

Vierailija
2/4 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä löysin vaikka mitä. Kävin H&M:ssä, Lindexillä, Kappahlissa ja Benettonilla.

Eikä oikeestaan mikään ole kuviollinen, kirkasvärisiä ovat: Vihreät ja tavalliset farkut, valkoinen ja turkoosi pikeepaita, keltainen huppari, mustat collegehousut ja mustat verkkarit. Ja sit tietty edelleen käyttökelpoisia vaatteita oli kaapissa valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tilailen Adams kidsistä, ostelen kirppareilta reilun kokoisia värikkäitä vaatteita. tytär on muutenkin hätkähdyttävän kaunis ja vanhemman näköinen, että pojat kääntyy katsomaan:( Aion ruveta itse ompelemaan jos mallit loppuu, mutta oma tyttäreni on vielä ihan lapsi ja tahtoo pitää "rymyvaatteita". Ottobre design- lehdessä on hyviä kaavoja kouluaisille myös.

Vierailija
4/4 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vähän katselee mitä osta? Ei tarvi ostaa niitä räppärivaatteita vaan aina joukossa on ihan perus raitaa ja tavallista housua.

Stockalla lastenvaatteet ja kengät kanta-asiakkaille -20% alessa sunnuntaihin saakka. Myös nettikaupasta. Sieltä myös löysin jotain perusvaatetta.