Työttömät - mitä kuuluu teidän päiväohjelmaan yleensä?
Kommentit (13)
En ole työtön, mutta tuli mieleen erään työttömän vastaus samaan kysymykseen tv-haastattelussa. Se meni näin: "mennähän Kulumaan, otetahan tuopit ja puhutahan paskoo". Se oli sitten siinä.
karenssikaan ei pelota. Teen mitä haluan. Oikeasti teen enkä vain makoile. Kivaa on.
muita harrastuksia ja välttämättömiä kotitöitä. Kotiruokaa, pyykkäystä, sisustamista, puutarhanhoitoa ja kohta taas koulusta palaavien lasten kanssa seurustelua.
Lapseni ovat kovin ylpeitä ja kiitollisia, kun heidän äitinsä leipoo kavereille, kun työäidit eivät sitä tee. Meille on niin mukavaa tulla.
Kauppaan, kirjastoon/lukemista tms. Ruuanlaittoa.
Ilta telkun ääressä/netissä
Lastenhoitoa ja kotitöitä. Harrastelen mitä ehdin siinä samalla, lomaa eikä omaa aikaa ei oikein ole.
Mitään vapaa-ajan ongelmia ei ole koskaan ollut. töitä olisi tässä kotona enemmän kuin jaksaa koskaan tehdä, ja harrastuksia kyllä keksisin jos olisi aikaa.
pienet lapset, joten lastenhoitoa ne päivät on. Aika menee mukavasti, ja vaikka työttömyys haittaakin, niin oikeasti olen myös aika kiitollinen että saan olla näiden kanssa vielä kotona, on nämä niin ihania palleroisia. :)
pienet lapset, joten lastenhoitoa ne päivät on. Aika menee mukavasti, ja vaikka työttömyys haittaakin, niin oikeasti olen myös aika kiitollinen että saan olla näiden kanssa vielä kotona, on nämä niin ihania palleroisia. :)
Monena päivänä käyn esittelemässä itseäni milloin mihinkin. Kierrän kirpparit muutaman kerran viikossa, yleensä en osta mitään, koska en tarvitse mitään eikä ole rahaa ostaa tarpeetonta. Tosin nyt olen etsinyt mustaa pitsiä, mutta ei ole vielä löytynyt. Pakolliset kotityöt eli ruokaa, pyykkäystä ja perussiivousta. Katson aika paljon televisioa ainakin nyt olympialaisten aikana, samalla olen tehnyt nyt villasukkia. Aika usein olen ollut veljen lapsille vahtina, nyt hekin menivät kuitenkin taas kouluun eikä ole vahdittavia päivisin. Itselläni on jo iso lapsi. En ole ollut vielä kauaa työttömänä.
Pelaan, masturboin ja käyn lenkillä. Samaa mitä vapaa-ajalla nyt yleensäkin. Ei käy aika pitkäksi.
Hoidan koirat ja lapset. Jää aikaa myös tehdä kaikenlaista lasten kanssa, kuten pelata lautapelejä. Nyt alkaa koulut ja saan omaakin aikaa. Tosin lisäksi tulee läksyjen tarkastukset ja kokeisiin kuulustutelut jne.
Eli aikalailla samata asiat teen kuin töissäkin käyvät äitit. Voin vaan käyttää enemmään aikaa kaikkeen ja nukkua joskus päikkäritkin.
Mitäs sitä... Miehän touhuilen vaikka ja mitä..Sekä elän hetkessä.. Treeneis ravaan.. Katon lefffoja.. Luen kirjoja.. teen muistiin panoja ja kirjoitan.. näen kavereita... käyn leffas.. käyn reissuilla ainaki kotimaassa :D Käyn laskettelemassa talvisin ja vaiks mitä muuta mukavaa että kyllähän tuota puuhaa riittää.. Soitan kitaraa ja nautin musiikin kuuntelusta.. Ziigailen tähtiä ja unelmoin.. Ja mitä vielä vaan taivas on rajana..=)