Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vaahtohiusväreissä mitään merkkiä joka peittäisi harmaat??

Vierailija
09.08.2012 |

Olisko vaahdot vähän "terveellisempiä" päänahalle?

Joutuu niin useasti värjäämään juurikasvua..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ihan kestovärejä eivätkä yhtään terveellisempiä kuin perinteiset kestovärit. Noitahan on nykyään vaahtomuotoisena tosiaan kestojakin.

Mutta jos niitä suoravärejä tarkoitat, niin ne on toki päänahalle ja hiukselle hellävaraisia, niin ei, ne ei todellakaan peitä harmaita.

Mä en jaksa noista väreistä stressata, oon värjännyt 13-vuotiaasta asti tukan kerran kuussa ja aion jatkaa varmasti eläkeläiseksi asti. Koskaan ei ole päänahka mitenkään reagoinut ja hiuksetkin on kiiltävät ja hyväkuntoiset.

Vierailija
2/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittämään harmaata juurikasvua. Muutaman kerran kokeillut ja pahasti pettynyt. Palasin vanhoihin voidemaisiin ja nyt on taas tukka kuosissa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko hiuksia oikeesti värjätä noin useasti jos haluaa pitää harmaat pois?

Ite en ole koskaan vörjännyt hiuksia mutta nyt olis aika kun alkaa harmaat vallata pään.

Vierailija
4/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ole koskaan vörjännyt hiuksia mutta nyt olis aika kun alkaa harmaat vallata pään.

sun omasta hiustenväristä, tai siis siitä väristä jota haluat värjäämällä pitää. Esim. mun luontainen hiustenväri on ollut nuorena mustanruskea, ja haluan pitää sen edelleen koska näytän valjulta ja kummalliselta vaaleammassa, esim. lämpimänruskeassa tukassa. Harmaa hius taas on käytännössä valkoista, joten kontrasti värjätyn mustanruskean tukan ja harmaan välilä on kaamea, ja joudun kyllä värjäämään kuukauden välein jos en halua harmaan tyvikasvun oikein loistavan. Tavoitteeni on että kukaan ei edes huomaa että mulla on harmaita ja värjään joten en halua tyvikasvua näkyvän todella ;)

Jos taas se värillä ylläpidetty hiustenväri on vaaleampi, ei toki harmaa tyvikasvu loista esiin niin selvästi ja voi antaa vähän enemmänkin kasvaa värjäysten välillä.

Vierailija
5/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään noista harmaista joten siksi haluaisin värjätä. Harmaat näkyy selvästi ulkoilmassa ja kun nostelee hiuksia.

Itse tykkään pitää hiuksia kiinni.

Mulla on monesti joku panta ja ponnari. En voi sietää kun hiukset menee silmille tai tulee sivuilta suuhun.

Tällä yhdistelmällä harmaita näkyy vähiten :)

Mä en siis jaksais alkaa tuohon rumbaan.

Oon 33v.

sun omasta hiustenväristä, tai siis siitä väristä jota haluat värjäämällä pitää. Esim. mun luontainen hiustenväri on ollut nuorena mustanruskea, ja haluan pitää sen edelleen koska näytän valjulta ja kummalliselta vaaleammassa, esim. lämpimänruskeassa tukassa. Harmaa hius taas on käytännössä valkoista, joten kontrasti värjätyn mustanruskean tukan ja harmaan välilä on kaamea, ja joudun kyllä värjäämään kuukauden välein jos en halua harmaan tyvikasvun oikein loistavan. Tavoitteeni on että kukaan ei edes huomaa että mulla on harmaita ja värjään joten en halua tyvikasvua näkyvän todella ;)

Jos taas se värillä ylläpidetty hiustenväri on vaaleampi, ei toki harmaa tyvikasvu loista esiin niin selvästi ja voi antaa vähän enemmänkin kasvaa värjäysten välillä.

Vierailija
6/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään noista harmaista joten siksi haluaisin värjätä. Harmaat näkyy selvästi ulkoilmassa ja kun nostelee hiuksia.

Itse tykkään pitää hiuksia kiinni.

Mulla on monesti joku panta ja ponnari. En voi sietää kun hiukset menee silmille tai tulee sivuilta suuhun.

Tällä yhdistelmällä harmaita näkyy vähiten :)

Mä en siis jaksais alkaa tuohon rumbaan.

Oon 33v.

ihan kotona laitan, kampaajalla en viitsisi kerran kuussa juosta. Mutta ei tuohon mene kuin jokunen minuutti levittää väri päähän, sitten odottaa puoli tuntia ja pestä pois. Tuo kerran kuussa ei minusta ole kovin suuri vaiva.