Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha tapa nollata stressi? Mies on työreissussa n. kerran/kk ja

Vierailija
09.08.2012 |

yleensä to-pe. Mulle on tullut tavaksi hemmotella itseäni tuona to-iltana ihanalla ruoalla, viinillä ja muilla herkuilla. Miehelle en ole puhunut tästä mitään, haluan pitää omana juttuna. Kuulostaako oudolta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin se ettet puhu tuosta miehelle ja vielä täällä pohdit onko tuo outoa...

Vierailija
2/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin se ettet puhu tuosta miehelle ja vielä täällä pohdit onko tuo outoa...

tein sitten eilen itselleni ihanan kolmen ruokalajin illallisen, tässä sulle tätä kalakeittoa, silvuplee ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan ihan samaa, mutta hiukan useammin kuin kerran kk. Kun saan lapset sänkyihinsä, nautin omasta rauhastani miehen ollessa työmatkoilla. Mieheni kyllä tietää tuosta, en näe mitään syytä salailla.

Vierailija
4/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sanoin miehelleni, että kun hän huomenna päivystää (on töissä 26h), minä aion lapsen mentyä nukkumaan juoda pikkolopullollisen kuohuviiniä.

Mikset kerro miehellesi tavastasi ja miksi hemmottelutapasi pitäisi olla jotenkin outo?

Vierailija
5/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa :)

Vierailija
6/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun istua keittiön pöydän ääressä kaurapuuroa syöden ja miehen kuvaa tuijottaen?

Vierailija
7/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun istua keittiön pöydän ääressä kaurapuuroa syöden ja miehen kuvaa tuijottaen?

t.ap

Vierailija
8/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raahaat miehen poissaollessa jonkun vakipanon kämpille ja täällä sitten kyselet, että onkohan ok niin rentoutua kerran kuussa. Hyvän ruuan syöminen on täysin ok...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme