raskaana vai ei
Noh, siis en ole tehnyt testiä, raskaus (jos näin on) on aivan liian alussa..
Mutta kysynkin kun on pahoinvointia, tänään ekan kerran jouduin menevään vessaan kakomaan, ilman että mitään tuli ulos. Ja tätä pahaa oloa on ollut tässä pari päivää.
Väsymys on lisääntynyt myöskin. Vatsakipuja on jokatapauksessa kun on endometrioosi..
Ainut mikä tässä mietityttää että olen e-pillereitä putkeen käyttävä, eli aina niin pitkään kuin vain voi (endometrioosin hoitona) ja kun kroppa ilmoittaa että pitää pitää menkat niin pidän.. ja tälläinen päivä oli 17.5
Menkat oli normaalit ja sitten aloitin taas uudelleen pillerit.. noh.. koulujen päättäjäisviikonloppuna pääsin miehen luo.. :x (olen 30 v, en siis mikään teini)
ja nyt on oireita.. laskurin mukaan olisi 3 + 3
että kuinka todennäköistä tälläinen on.. lääkäri sanoi että mun hormoonitoiminta on nukuksissa tämän jatkuvan pillereiden syömisen takia..
kaipaan pähkimisseuraa... ?:|
Kommentit (5)
Sinuna teisin testin loppuviikosta. Kuinka pitkä kierto sinulla on? Kun tuo miehen tapaaminen on sattunu kp13 tienoille, eikö? Ja siittiöt voi elää useita päiviä niin voihan se olla! ;)
Asia selvinnee loppuviikosta sinulle.
Tulethan kertomaan miten kävi? =)
Sepä, laskin laskureilla, että osui sitten juuri sopivaan kohtaan. Tosin pillereiden kanssa on se 99,99% ehkäisyteho , että jos on tullakseen niin se tosiaan on tullakseen..
lievä flunssa ja huimausta..
jos tulee kohta lähipäivinä päänsärkyä niin alkaa olla samat oireet kuin aikaisemmassa raskaudessa joka tosin meni poikki...
että seurataan mitä seuraavaksi tulee... :)
Eipä se ollut plussaa testissä, tänään olo on muuttunut aivan kauheaksi.. nenä vuotaa, kuume nousi kattoon jne.. näemmä pahat olot yms. oli vain tietoa tämän pöpön tulemisesta....
mutta onnea vaan kaikille odottajille ja odottaville... :)
ei näemmä pähkimiskavereita :(