G: Mitä tänään ruuaksi?
Kommentit (20)
olen yksin. Syön muroja ja leipää, aamulla ja illalla. Välillä en syö mitään, vähän karkkia. Olen kyllä laihtunut mukavasti, vaikkei ylipainoa olekaan.
En tiedä vielä mitä lisäksi, salaattia ainakin ja ehkä perunamuusia :)
Miehen mielestä teen parempaa makaronilaatikkoa kuin hän itse(hän tekee sit melkein kaiken muun paljon paremmin...)
No, onhan meidän makaronilaatikon tekotyyleissä eroja - hän tekee ns. perinteisesti, minä käytän munamaidon sijasta makaronien keitinveden(jossa pari kasvisliemikuutiota), munia ja lorauksen maitoa. Jauhelihan maustan paprikalla, grillausmausteella, valkosipulilla, sipulilla ja mustapippurilla. Ja tosiaan hyvää siitä tulee... :)
Se on uunissa nyt ja nälkä on mahdoton. Puoli tuntia pitää vielä odottaa...
Fetatäytteisiä jauhelihapihvejä (pikemminkin "pitkuloita")
Valkosipulikermaperunoita
Vihersalaattia
Ranskalaista patonkia + tuorejuustoa
Jälkkäriksi joku ranskalainen (ostettu ranskalaisten kojusta torilta) mansikkaleivos
tein eka kerran kaalilaatikkoa ja tuli ihan sika hyvää, kohta varmaan halkeen kun en malta olla syömättä lisää.. :) ps. eikä ollu edes vaikeeta vaikka niin luulin, tosi helppoo! suosittelen kokeileen! :)
kanttarellejä ja tehdä kastikkeen. Lisukkeeksi pastaa ja salaattia. Mies on työmatkalla ja minä joudun laittamaan ruoan, en ole kummoinen kokki joten teen mahdollisimman helppoa päivällistä. :)
Fetatäytteisiä jauhelihapihvejä (pikemminkin "pitkuloita")
Valkosipulikermaperunoita
Vihersalaattia
Ranskalaista patonkia + tuorejuustoaJälkkäriksi joku ranskalainen (ostettu ranskalaisten kojusta torilta) mansikkaleivos
Meillä jauhelihapihvejä, paistettuja sipulirenkaita, uusia perunoita ja porkkanaraastetta
Kai siitä joku palapaisti-tyyppinen soosi täytyy tehdä,lisäksi sitten uusia perunoita
tää ruoka siis, joka päivä sama show mitä syödään.
(siis vihaan ruoanlaittamista yli kaiken =D )
Meillä tänään 2v syö eilistä jauhelihasoosia ja rakettispagettia ja me syödään pitsaa ( ja kyllä se 2v syö pitsaa kans mutta eka "kunnon ruokaa". Salaattia aattelin tehä kans, jäävuorisalaattia kurkkua, ananasta ja raejuustoa, taaperon herkkua =)
Kanttarelli-jauhelihakastiketta ja uusia perunoita.
Kohta teen vielä marjarahkaa oman pihan vadelmista.