Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaatko suhteesi intiimiasiat ystäviesi kanssa?

Vierailija
07.08.2012 |

Intiimiasioilla tarkoitan siis panoasentoja, miehen kalun pituutta, seksielämän laatua ym.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kavereiden kanssa seksistä puhutaan lähinnä yleisellä tasolla. Onneks mulla on niin sivistymättömiä ystäviä, että tällainenkin onnistuu.

Vierailija
2/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksistä hyvin avoimesti, mutta emme puhu nykyisten miestemme kalujen suuruudesta. Se on liian intiimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua asennoista tai miehen koosta, muuten kyllä voin ystävien kanssa puhua seksiasioistakin, esim. siitä on puhuttu, kun halut eivät kohtaa.

Vierailija
4/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ruodi asentoja, mutta olen joskus saattanut mainita, että miehen xx-kokoinen keppi on ihanteellinen tms. Tietenkään en puhu noita työkaverien ja vastaavien, vaan läheisten ystävien kanssa.

Vierailija
5/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes parhaan ystäväni kanssa. Intiimiasioista puhutaan lähinnä yleisellä tasolla, ei oikeastaan enää siitäkään. Alussa enemmänkin, että olipa taas kuuma yö, mies on tosi ihana ja huomioon ottava rakastaja tms. Nyttemmin niistäkään ei tule pahemmin puhuttua. Miehemmet ovat ehkä liian tuttuja, että viitsisi puhua, alussahan sitä ei vielä tiennyt mitä siitä tulee... =)

Vierailija
6/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja miehen väliset intiimiasiat ovat yksityisiä.

Vierailija
7/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimiasioilla tarkoitan siis panoasentoja, miehen kalun pituutta, seksielämän laatua ym.

En todellakaan, se on vain minun ja miehen välinen asia. En myöskään puhu paljon seurusteluasioistani muille/kavereille, koska ne kuuluvat kategoriaan "henkilökohtainen" ja olen tosi "private person" muutenkin.

Vierailija
8/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vastakkaista sukupuolta. Puhumme aivan kaikesta. Kerromme usein yksityiskohtaisesti millaista seksiä oli tai mikä kiihotti jonkun kanssa. Välillä mustasukkaisuus nostaa päätään mutta on yleensä ihan ok.

Vierailija
9/9 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vastakkaista sukupuolta. Puhumme aivan kaikesta. Kerromme usein yksityiskohtaisesti millaista seksiä oli tai mikä kiihotti jonkun kanssa. Välillä mustasukkaisuus nostaa päätään mutta on yleensä ihan ok.

Jotenkin miehelle on helpompi puhua näistäkin asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi