Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekalle aurinkolomalle menossa, tyhmä kysymys:

Vierailija
07.08.2012 |

Pitääkö pakata omat rantapyyhkeet mukaan? Siis ne joiden päällä löhötään.

Hotellilla on pieni uima- allas jonne varmasti riittävät hotellihuoneen pyyhkeet, mutta entäs kun mennää rannalle? (5min hotellilta)

Epsanjan aurinkoranta kohteena, saahan sieltä halpoja rantapyyhkeitä joka nurkalta jos tarvitsee?

Kiitos!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotelli niitä ei ainakaan tarjoa.

Vierailija
2/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantapyyhkeitä ei saanut lisää loman aikana, ja kaikki oli palautettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos aina vuokraa aurinkotuolin tai ottaa rantamaton mukaan niin välttämättä ei tarvi puyhettä ollenkaan sinne rannalle. Ja jos aikoo maata pyyhkeen päällä niin hotellin pyyhe on siihen auttamatta liian pieni.

Vierailija
4/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellin pyyhkeitä ei saa viedä rannalle, joskus ei ole saanut ottaa edes altaalle. Meillä on ollut mukana jotkut vanhat rupupyyhkeet, jotka on sitten jätetty sinne ja saatu tilaa tuliaisille :) Joskus on ostettu sieltä rantapyyhkeet, ne sellaiset kuviolliset jotka ei edes kuivaa kunnolla...

Vierailija
5/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoneesta, vaan ne on eri pyyhkeet sinne altaalle.

Josissakin paikoissa saa sen allapyyhkeen viedä OMALLE rannalle, mutta ei muualle.

En usko että tuolla teillä on rantapyyhkeitä, paitsi jos kirjaavat ottajat ja palautat ne suoraan heille.

Itse vien vanhat kirjavat lakanat rannalle, ne on isoja ja ei hiekka tartu.

Vierailija
6/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka voi jättää sinne. Hyvät pyyhkeet saattaa olla aika hintavia.

Vierailija
7/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantapyyhkeet tulee inhottavan hiekkaisiksi, eikä hotellin suihkupyyhkeitä saa rannalle viedäkään. Jotkut hotellit vuokraa rantapyyhkeitä erikseen. Toiset (kuten me) kantaa mukanaan jotain ohuita/risoja/kevyitä rantapyyhkeitä. Toiset ostaa rantapyyhkeet paikan päältä ja jättää loman jälkeen roskikseen tms (tämä on kyllä mielestäni oksettavaa kerskakulutusta).

Vierailija
8/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien vanhat kirjavat lakanat rannalle, ne on isoja ja ei hiekka tartu.

Vierailija
9/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siihen tartu hiekka.

Vierailija
10/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut ikinä ranta- tai edes uima-allashotellissa, jossa ei olisi ollut erikseen ranta- ja allaspyyhkeitä (ja matkustan todella paljon). Niitä huoneessa olevia pyyhkeitä ei yleensä saa viedä altaalle tai rannalle, mutta siellä on siis erikseen tiski, josta yleensä kuitataan pyyhkeet huoneen numerolla ja palautetaan pois lähtiessä.

Mutta ilmeisesti jollain pakettimatkoilla tosiaan on karsittu kustannuksia myös sillä, ettei noita pyyhkeitä ole ja pitää olla omat mukana / ostaa pyyhkeet.

Pakkoko on lähteä jollekin valmismatkalle?

Vierailija
11/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko on lähteä jollekin valmismatkalle?

Vierailija
12/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa viedä rannalle, mikä onkin fiksua. Rannalla pyyhkeet usein hikoutuvat (jos päällä ottaa aurinkoa) ja herkästi niihin menee aurinkorasvaa ym. sotkua =pyyhkeet voivat mennä pilalle. Ja ei siihen päivällä altaalla hikoiltuun märkään pyyhkeeseen ole kiva itseään kuivata illalla kylvyn jälkeen...

Kun menet matkatoimisto sivuille kohtaa hotellitiedot tmv. nii siellä yleensä lukee "allaspyyhkeet on" "allaspyyhkeet maksusta" tm. kohta. Noista selviää kuuluuko hotellin palveluun maksuttomat/maksulliset allaspyyhkeet. Yleensä AI-hotelleissa pyyhkeet aina kuuluvat hintaan ja saa vaihtaa vaikka joka päivä uuteen jos haluaa, ei toki aina noin, mutta useimmiten.

Jos allaspyyhkeitä ei ole, ota oma pyyhe mukaan. Viikon reissu menee yhdellä, jos kaksi viikkoa itse otan 2 pyyhettä/hlö mukaan. Kannattaa ottaa mukaan ohuita ns. rantapyyhkeitä, menevät pieneen tilaan. Joskus olen jonkun huonon pyyhkeen ottanut mukaan ja heittänyt loman jälkeen kohteessa roskiin. Myös vohvelikankaiset pyyhkeet hyviä, niistä vaan jää ikävät painaumat jos niiden päällä ottaa aurinkotuolissa aurinkoa.

Itse otan aina mukaan omat pyyhkeet jokaiselle, ja tosiaan se hotellin allapyyhe on "rantatuolipyyhkeenä" ja omaan kuivataan uimisen jälkeen. Noin siksi, että allaspyyhkeen saa näppärästi vaihdettua uuteen, itse en paria päivää pidempää halua saman pyyhkeen päällä makoilla, koska helteessä hikoilee ;)

Vierailija
13/13 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pakata lapsen vanhan värikkään pussilakanan mukaan varmuuden vuoksi, ei paina paljon ja pelastaa ensimmäisen iltapäivän jos vaikka pyyhekauppiaita ei pilvin pimein parveilekaan.

Loput selvitellään seuraavana päivänä.

8 päivää ja 14h lomaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä